Binnenlands nieuws

zwammy

Well-known member
Het lijkt wel het viva forum. En dan is mijn werkdag pas begonnen. Ik werk trouwens maar 36 uur, dat is de max in mijn werkveld :duim:

Batigoal

Well-known member
Het lijkt wel het viva forum. En dan is mijn werkdag pas begonnen. Ik werk trouwens maar 36 uur, dat is de max in mijn werkveld :duim:

Ik ben van 36 naar 32 uur teruggegaan omdat ik daarmee meer kon gaan verdienen. En ik heb ook nog een sociaal leven dus waarom zou je zoveel werken? :duim:

Mario

Well-known member
Ik werk 40 uur per week, maar heb een contract voor 36 uur ... lekker uurtjes opbouwen :duim:

Ska P 187

Well-known member
Wanneer je niet voor jezelf werkt, of beter nog, anderen voor je hebt werken, stelt allemaal weinig voor.

Jamel

Administrator
Forumleiding

SanMark.

Well-known member
Misschien niet zo populair om te zeggen, maar de gevallen van mensen die wel succesvol terugkeren in de maatschappij komen natuurlijk niet in het nieuws.

Misschien populair om te zeggen, moet je daar even bij de familie van Faber aan komen zetten met dit uitstekende argument.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Misschien populair om te zeggen, moet je daar even bij de familie van Faber aan komen zetten met dit uitstekende argument.

Dus er vanuit gaande dat deze zieke geest iets met de verdwijning van Anne te maken heeft, moeten we daarom maar stoppen met programma's om mensen terug te laten keren in de maatschappij? Wat moeten we dan doen volgens jou?

Pascallovic

Well-known member
Dus er vanuit gaande dat deze zieke geest iets met de verdwijning van Anne te maken heeft, moeten we daarom maar stoppen met programma's om mensen terug te laten keren in de maatschappij? Wat moeten we dan doen volgens jou?
Je zou verwachten dat met het regime waar dit soort mensen in zitten er een adequate inschatting gemaakt kan worden of dit soort personen er ook daadwerkelijk aan toe zijn om in de maatschappij terug te keren. Als iemand tijdens dat traject zo de fout in gaat dat hij naar alle waarschijnlijkheid iemand van het leven beroofd, dan kunnen we stellen dat er toch ergens een grove inschattingsfout gemaakt is. Aangezien dit niet iets is van 1 persoon die een verkeerde inschatting maakt, maar dit door meerdere personen bekrachtigd moet worden. Is dit gewoon puur menselijk falen, wat voorkomen had moeten worden.

erka

Well-known member
Het verbaast me niet, had al zo'n voorgevoel dat het zoiets zou kunnen zijn. Triest.

Met Jamel eens dat we niet moeten stoppen met terugkeer in de maatschappij, maar tegelijkertijd kun je wel vraagtekens zetten bij de beoordeling aangezien het toch ook regelmatig misgaat. Het argument dat het ook vaak goed gaat is lastig. Immers, als het verkeerd gaat zijn de gevolgen erg groot.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Je zou verwachten dat met het regime waar dit soort mensen in zitten er een adequate inschatting gemaakt kan worden of dit soort personen er ook daadwerkelijk aan toe zijn om in de maatschappij terug te keren. Als iemand tijdens dat traject zo de fout in gaat dat hij naar alle waarschijnlijkheid iemand van het leven beroofd, dan kunnen we stellen dat er toch ergens een grove inschattingsfout gemaakt is. Aangezien dit niet iets is van 1 persoon die een verkeerde inschatting maakt, maar dit door meerdere personen bekrachtigd moet worden. Is dit gewoon puur menselijk falen, wat voorkomen had moeten worden.

Vind ik moeilijk om over te oordelen. Ik ken het dossier van die man niet. Bij de organisatie waar ik werk is een half jaar geleden een collega van mij doodgestoken door een cli?nt. Sindsdien weet ik dat het van buitenaf makkelijk oordelen is over het al dan niet falen van de hulpverlening.

SanMark.

Well-known member

Zet ze op een countryfestival in Las Vegas.

Bovenaan