Hopelijk stort de hele markt in met een procentje of 124.
Echt wel!
Het lijkt wel het viva forum. En dan is mijn werkdag pas begonnen. Ik werk trouwens maar 36 uur, dat is de max in mijn werkveld :duim:
Ik werk 40 uur per week, maar heb een contract voor 36 uur ... lekker uurtjes opbouwen :duim:
Ik werk 1659 uur op jaarbasis. Alles wat ik meer werk word ik niet voor betaald...
Ze moeten nog wel even de foutmarge halen, dus ze kunnen nog wel tienduizenden handtekeningen gebruiken.Er komt weer een referendum
https://nos.nl/artikel/2197097-zedendelinquent-aangehouden-voor-vermissing-anne-faber.html
Het zal toch ook eens niet zo zijn dat iemand die na meerdere zedendelicten zo nodig voorbereid moest worden op een terugkeer in de maatschappij er iets mee te maken heeft.
Misschien niet zo populair om te zeggen, maar de gevallen van mensen die wel succesvol terugkeren in de maatschappij komen natuurlijk niet in het nieuws.
Misschien populair om te zeggen, moet je daar even bij de familie van Faber aan komen zetten met dit uitstekende argument.
Je zou verwachten dat met het regime waar dit soort mensen in zitten er een adequate inschatting gemaakt kan worden of dit soort personen er ook daadwerkelijk aan toe zijn om in de maatschappij terug te keren. Als iemand tijdens dat traject zo de fout in gaat dat hij naar alle waarschijnlijkheid iemand van het leven beroofd, dan kunnen we stellen dat er toch ergens een grove inschattingsfout gemaakt is. Aangezien dit niet iets is van 1 persoon die een verkeerde inschatting maakt, maar dit door meerdere personen bekrachtigd moet worden. Is dit gewoon puur menselijk falen, wat voorkomen had moeten worden.Dus er vanuit gaande dat deze zieke geest iets met de verdwijning van Anne te maken heeft, moeten we daarom maar stoppen met programma's om mensen terug te laten keren in de maatschappij? Wat moeten we dan doen volgens jou?
Je zou verwachten dat met het regime waar dit soort mensen in zitten er een adequate inschatting gemaakt kan worden of dit soort personen er ook daadwerkelijk aan toe zijn om in de maatschappij terug te keren. Als iemand tijdens dat traject zo de fout in gaat dat hij naar alle waarschijnlijkheid iemand van het leven beroofd, dan kunnen we stellen dat er toch ergens een grove inschattingsfout gemaakt is. Aangezien dit niet iets is van 1 persoon die een verkeerde inschatting maakt, maar dit door meerdere personen bekrachtigd moet worden. Is dit gewoon puur menselijk falen, wat voorkomen had moeten worden.
Dus er vanuit gaande dat deze zieke geest iets met de verdwijning van Anne te maken heeft, moeten we daarom maar stoppen met programma's om mensen terug te laten keren in de maatschappij? Wat moeten we dan doen volgens jou?