Zwammy resideert als ik mij niet vergis in Eindhoven. De NS brengt jouw vanaf Eindhoven niet heen en terug naar Groningen voor slechts 14E..
Flixbus, 7 euro.
Yeuh, de fietsketting om arm meiskes nek gewurgde kansenparel is gevangen. 18 jaar, gelukkig nog een heel leven om hem op het goede pad te krijgen :duim:
Ik vermoed dat de advocaat nog gaat proberen om deze jongen 17 jaar te laten worden. Scheelt toch weer wat gevangenisstraf.
Die uitspraak tegen Geenstijl in het voordeel van Paay is wel het debielste dat ik deze week gelezen heb.
Gelukkig zijn die nabestaanden van die Molukse terroristen wel in het ongelijk gesteld.Die uitspraak tegen Geenstijl in het voordeel van Paay is wel het debielste dat ik deze week gelezen heb.
Gelukkig zijn die nabestaanden van die Molukse terroristen wel in het ongelijk gesteld.
Ja, dat maakt het wel een beetje goed vandaag.
Gelukkig zijn die nabestaanden van die Molukse terroristen wel in het ongelijk gesteld.
Maar wat maakt je nou zo van streek omtrent de zaak Paay tegen Geenstijl?
Minpunt van vandaag is dat de moordenaar van Anne Faber in hoger beroep gaat...
La Paay verstuurde zelf de beelden via internet, GS plaatste er alleen een link naar. Het was wat anders geweest als ze zelf die beelden geupload hadden.
Yeuh, de fietsketting om arm meiskes nek gewurgde kansenparel is gevangen. 18 jaar, gelukkig nog een heel leven om hem op het goede pad te krijgen :duim: