Binnenlands nieuws

Satyr

Administrator
Forumleiding
Er was gisteravond laat brand op de Brunssumerheide. Heel veel sirenes die kant op, de schade mee. Stukje van 100x60 meter is weg
 

Batigoal

Well-known member
Schiphol wil mensen laten betalen voor het gebruikmaken van de Kiss&Ride. Ok?, vervelend, maar om de zogenoemde reden moest ik wel lachen. Ze doen het voor het milieu omdat er minder auto's naar Schiphol zullen rijden. :eek:mg:
 

Janssen

Well-known member
Binnenlands nieuws

Schiphol wil mensen laten betalen voor het gebruikmaken van de Kiss&Ride. Ok?, vervelend, maar om de zogenoemde reden moest ik wel lachen. Ze doen het voor het milieu omdat er minder auto's naar Schiphol zullen rijden. :eek:mg:

Als je het voor het milieu doet maak het dan gratis.

Ben verder vooral heel blij dat ik binnen een uur op 7 andere vliegvelden ben en dus nooit via Schiphol hoef. Wat een mierennest.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Binnenlands nieuws

Ik ben blij dat er een bus voor de deur stopt die mij in een kwartiertje op Schiphol afzet. Rijdt ook nog eens 24/7. Vanaf Schiphol kan je vervolgens naar behoorlijk wat bestemmingen rechtstreeks. Als je de weg weet, dan heb je geen last van een mierennest.
 

ElSimao

Active member
Ik ben blij dat er een bus voor de deur stopt die mij in een kwartiertje op Schiphol afzet. Rijdt ook nog eens 24/7. Vanaf Schiphol kan je vervolgens naar behoorlijk wat bestemmingen rechtstreeks. Als je de weg weet, dan heb je geen last van een mierennest.

Schiphol is het vliegveld van Amsterdam, dus dat Janssen het niks vindt is al bekend ook al zegt ie het niet.
 

Janssen

Well-known member
Ik kan rechtstreeks naar alle bestemmingen ter wereld vanaf Brussel, D?sseldorf en Keulen dus geen enkele reden om naar Amsterdam te gaan.
 

erka

Well-known member
Vliegen is vele malen vervuilender dan autorijden. Laat ze eerst eens alle goedkope vluchten 5x zo duur maken ofzo.
 

De Wolf

Well-known member
vluchten naar Londen en Parijs zijn inderdaad overdreven. Afschaffen en Lelystad is helemaal niet nodig
 

ElSimao

Active member
Gisteren kwam het mij ter ore dat Anne-Fleur Dekker een vriendje heeft dat lid van FvD is. Eerst de aandacht zoeken omtrent hoe vreselijk die vent wel niet is en hoe racistisch / sexistisch / xenophoob etc. en dan een relatie met iemand aangaan die het helemaal eens met die vent is.

Maak het nou, dan zet je echt jezelf en je hele "beweging" voor lul. Vond haar wel leuk eigenlijk als fanatieke linkse activiste. Incorrect maar opzich had dat verbetene wel wat. Dat ze ging onderduiken en het zwaar had enzo. Allemaal onzin natuurlijk maar wel grappig. Nu heeft ze wat meer rust (en kilo's) gevonden en dat maakt het geheel toch minder. Ze won de aflevering van "de slimste mens" overigens wel afgetekend, maar daar krijg je als vrouw geen punten voor.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hehe. Klopt Baudet zijn betoog dus toch wel dat best wat linkse meisjes graag de warmte van kille FvD-ers opzoeken.
 

ElSimao

Active member
Hehe. Klopt Baudet zijn betoog dus toch wel dat best wat linkse meisjes graag de warmte van kille FvD-ers opzoeken.

Ja kijk, wat Baudet zei is dat vrouwen vaak "een beetje linksig" zijn, maar dat als ze dan een rechtse vent tegenkomen ze gewoon inzien dat hij gelijk zou hebben.

Dit is denk ik een ander geval. Ze was zoveel met die vent bezig, wilde een taart in zijn gezicht gooien, dook onder voor zijn aanhangers, wilde overal vertellen hoe "gevaarlijk" hij wel niet was etc.

Ik denk eigenlijk dat ze vanaf het begin al idolaat van die kerel was en erover droomde om voorover gebogen over zijn piano in zijn Amsterdamse grachtenpand intieme handelingen uit te voeren. Dat hele gedoe eromheen was voornamelijk om zijn aandacht te trekken denk ik.


Ik ben wel erg benieuwd hoe Baudet dit zelf allemaal ziet. Hopelijk adresseert hij dit geval binnenkort nog eens.
 

Batigoal

Well-known member
Ja kijk, wat Baudet zei is dat vrouwen vaak "een beetje linksig" zijn, maar dat als ze dan een rechtse vent tegenkomen ze gewoon inzien dat hij gelijk zou hebben.

Dit is denk ik een ander geval. Ze was zoveel met die vent bezig, wilde een taart in zijn gezicht gooien, dook onder voor zijn aanhangers, wilde overal vertellen hoe "gevaarlijk" hij wel niet was etc.

Ik denk eigenlijk dat ze vanaf het begin al idolaat van die kerel was en erover droomde om voorover gebogen over zijn piano in zijn Amsterdamse grachtenpand intieme handelingen uit te voeren. Dat hele gedoe eromheen was voornamelijk om zijn aandacht te trekken denk ik.


Ik ben wel erg benieuwd hoe Baudet dit zelf allemaal ziet. Hopelijk adresseert hij dit geval binnenkort nog eens.

Het is toch totaal niet interessant wat Baudet vindt van een schreeuwerig huppelkutje die bekend is geworden omdat ze een schreeuwerig huppelkutje is en kennelijk met alle winden meewaait?

Je eerste zin (bewering van Baudet) gaat natuurlijk niet voor iedereen op, maar er zijn nu eenmaal helaas een hoop mensen (en dus ook vrouwen) die geen ruggengraat hebben en totaal geen idee hebben wat ze eigenlijk vinden en zeggen.
 
Bovenaan