Binnenlands nieuws

zwammy

Well-known member
Ik vind het juist wel netjes van Fleurke. Niet dat ze perse moest draaien maar ze ziet in dat op het moment dat ze andere meningen ging aanhoren ipv vingers in de oren en heel hard racisme te roepen je een stuk intelligenter en beter overkomt. Ze word nu trouwens bedreigd door de AFA helden die ook heel hard boe roepen in Engeland.
 

Abubakari

Well-known member
Links of rechts, aan beide kanten heb je volslagen idioten. Was vroeger ook al zo met bepaalde punkers. Punk staat voor mij voor je eigen gang gaan, maar dan had je van die fundamentalistische punkers die voor een ander gingen bepalen wat wel wel en wat niet mocht. De punkpolitie van toen zijn de politiek correcten van nu. Eng volk, net zo eng als hun rechtse evenknie?n.
 

JMD

Well-known member
Links of rechts, aan beide kanten heb je volslagen idioten. Was vroeger ook al zo met bepaalde punkers. Punk staat voor mij voor je eigen gang gaan, maar dan had je van die fundamentalistische punkers die voor een ander gingen bepalen wat wel wel en wat niet mocht. De punkpolitie van toen zijn de politiek correcten van nu. Eng volk, net zo eng als hun rechtse evenknie?n.

Eens. Met dit verschil dat 'eng rechts' vooral zijn pijlen op de buitenlanders richt (alle buitenlanders weg) en 'eng links' zegt voor vrijheid van meningsuiting te zijn, maar voegt daar niet aan toe dat dat alleen zo is voor mensen die net zo denken als zijzelf. Beide even eng overigens, alleen vind ik het hooghartige toontje van 'eng links' wel irritant...
 

Max

Administrator
Forumleiding
De ene na de andere staakt. Volgende zijn de politieagenten. Die dreigen nu flitspalen uit te zetten. Lijkt mij toch strafbaar. Geeft maar weer aan hoe zeer ze waarde hechten aan de wet als wetshandhavers.
 

zwammy

Well-known member
Gefeliciteerd Amsterdammers met de Noord-Zuid lijn. 319.588 euro per meter maar dan hedde ook wat :duim:
 

zwammy

Well-known member
Oh, dan ook maar gefeliciteerd zwammy. Dan hoop ik dat de eerste beste junk zn spuit op mijn micrometer zet
 
Bovenaan