Mario
Well-known member
Over een paar weken weten we hoe spannend het gaat worden met de JC schaal.
PSV - Feyenoord in de Arena ?
Over een paar weken weten we hoe spannend het gaat worden met de JC schaal.
PSV - Feyenoord in de Arena ?
Bekerwinnaar speelt toch 'thuis'?
Prima, dan maar in het uitshirt met EnergieDirect op de borst.
Bij kijken op Wikipedia speelt de kampioen toch altijd thuis. Dan speelt de thuisclub niet altijd in hun thuisshirt dus.
Bij kijken op Wikipedia speelt de kampioen toch altijd thuis. Dan speelt de thuisclub niet altijd in hun thuisshirt dus.
Lijkt mij ook logisch. De kampioen is natuurlijk veel hoger in aanzien en verdient de privileges van de eerste kleedkamer.
Toch wel eerst gesloopt en erin gepist mag ik hopen?Ik moest helaas werken anders lag ik nog steeds in de fontein.
De KNVB hanteert echter altijd de bekerwinnaar als thuisploeg. Wat de reden daarvoor is is mij ook nooit duidelijk geworden. Het wordt dus offici?el Feyenoord-Ajax/PSV.Bij kijken op Wikipedia speelt de kampioen toch altijd thuis. Dan speelt de thuisclub niet altijd in hun thuisshirt dus.
5 miljoen euro en rechtstreekse plaatsing poulefase Europa League. Het ging inderdaad nergens om, Zwammy.
Met of zonder stopwatch?
Zijn er eigenlijk nog Feyenoorders van dit forum gisteren naar de huldiging geweest?
Zijn er eigenlijk nog Feyenoorders van dit forum gisteren naar de huldiging geweest?