We mogen niet eens bij zijn
Dat wordt dus een grote kans op de Johan Cruijff Schaal Ajax - Feyenoord. Daar zal morgen al wel crisisberaad over zijn in Zeist. Want ben benieuwd hoe ze dat gaan managen.
Dat wordt dus een grote kans op de Johan Cruijff Schaal Ajax - Feyenoord. Daar zal morgen al wel crisisberaad over zijn in Zeist. Want ben benieuwd hoe ze dat gaan managen.
Dat zal wel moeten. Is op spreekwoordelijk neutraal terrein.
En daarbij: er is bij dat duel ook altijd de actie Kampioenen ontmoeten Kampioenen en er gaan kaarten naar de Zonnebloem. Dus je krijgt sowieso al Feyenoord en Ajax-supporters naar binnen (en in 1 vak)
Ajax-Feyenoord straks in het Johan Cruijff stadion, gaan we dan weer loten om kaarten, Gudde?
Ik denk dat er voorlopig geen Ajacieden naar een bekerfinale mogen gezien de gebeurtenissen afgelopen jaren
PSV krijgt drie onterechte penalty's en alle doelpunten van Ajax worden afgekeurd
Ajax verliest bij De Graafschap, niks aan het handje. :duim:
Ik hoop mee, maar ik heb er ee hard hoofd in.
Misschien wordt het net als in 2010 wel een dubbel duel...
Vriend!:duim:Ajax verliest bij De Graafschap, niks aan het handje. :duim:
Ik heb een aardige Willem II collega, ik gun hem as zondag van harte de 3 punten.
Bedankt vriend!:duim:Lekker dit...
Op naar volgend seizoen!!
Nepper, die gun je hun maar tegen Roda
34 weken gezeik aanhoren omdat ze tegen clubs als NAC, Almere City ect etc spelen, ik mag hem te graag om dat aan te horen.
Bedankt vriend!:duim: