Bekerfinale: Feyenoord - FC Utrecht

Abubakari

Well-known member
Oh god... Lee Towers. :cab:
Mooi moment om de TV uit te zetten.

Op naar de enige echte Cruijff Schaal Wedstrijd, AJAX-FEYENOORD!
 

gevegt

Well-known member
Als er journalisten in Turkije worden opgepakt voor niks terwijl de Turken hier in Nederland het woord kanker op social media te pas en te onpas mogen gebruiken tegen die journaliste dan mag ik ,ongezien, Jef400 de pleuris wensen.

Natuurlijk mag je dat, maar het valt me op dat je niet vrolijk bent na deze overwinning.
 

inhethoekje

Active member
Natuurlijk mag je dat, maar het valt me op dat je niet vrolijk bent na deze overwinning.


Als je uitgeloot bent en geen kaart heb kunnen krijgen na 40 jaar Feyenoord bezoeken (ben volgens Gudde een klant, geen supporter) dan moet jij enigszins begrijpen dat een finale kijken voor de tv zwaar kut is.
 

gevegt

Well-known member
Als je uitgeloot bent en geen kaart heb kunnen krijgen na 40 jaar Feyenoord bezoeken (ben volgens Gudde een klant, geen supporter) dan moet jij enigszins begrijpen dat een finale kijken voor de tv zwaar kut is.
Dat begrijp ik, maar om daar na een overwinning nog zo chagrijnig om te zijn vind ik een beetje overdreven. Je kunt morgen gewoon naar de Coolsingel om daar alsnog de bende af te breken.
 

inhethoekje

Active member
Dat begrijp ik, maar om daar na een overwinning nog zo chagrijnig om te zijn vind ik een beetje overdreven. Je kunt morgen gewoon naar de Coolsingel om daar alsnog de bende af te breken.

Ik heb nog nooit iets afgebroken in mijn geboortestad, lul.
 

inhethoekje

Active member
Botteghin was de man van de wedstrijd.
Als Ajax interesse in Haller had dan is dat na vanmiddag tot 0 procent gedaald.

Haller is een leuke speler voor Utreg,niks meer, niks minder.
 
Bovenaan