Hankie
Well-known member
Ik tel tot 10.Grappig dat je 1,5 uur naar een totale wanvertoning zit te kijken maar er uiteindelijk toch een aantal heel behoorlijk gespeeld hebben blijkbaar.
Ik tel tot 10.Grappig dat je 1,5 uur naar een totale wanvertoning zit te kijken maar er uiteindelijk toch een aantal heel behoorlijk gespeeld hebben blijkbaar.
Ik tel tot 10.
Ik tel tot 10.
Grappig dat je 1,5 uur naar een totale wanvertoning zit te kijken maar er uiteindelijk toch een aantal heel behoorlijk gespeeld hebben blijkbaar.
Met of zonder stopwatch?
Ik ben al 50x opnieuw begonnen.Hij zit nu al een minuut of 5 te tellen.
Gefeliciteerd klanten van Feyenoord!
Grappig dat je 1,5 uur naar een totale wanvertoning zit te kijken maar er uiteindelijk toch een aantal heel behoorlijk gespeeld hebben blijkbaar.
Jij bent Fortuna gewend, dus dit was genieten geblazen.
Moet herkenbaar zijn voor iemand die dit seizoen perspectief zag in Fortuna Sittard.Grappig dat je 1,5 uur naar een totale wanvertoning zit te kijken maar er uiteindelijk toch een aantal heel behoorlijk gespeeld hebben blijkbaar.
Alsof Utrecht enig recht had op de beker. Laf countervoetbal van ?meestertacticus? Ten Hag. Feyenoord heeft alles eruit gehaald wat kon, dikverdiende bekerwinst derhalve, en dat na ook nog eens 6 eredivisieclubs te hebben verslagen.
Goede sfeer vandaag in de stad, morgen nog een bescheiden feestje, en daarna hopelijk wel het besef dat we voetballend nog steeds ernstig tekort komen voor die andere hoofdprijs. Wakker blijven dus, ook na deze mooie dag.
Ik moest helaas werken anders lag ik nog steeds in de fontein.Zo, mannen een nacht doorgehaald na deze bekerwinst?
Zo, mannen een nacht doorgehaald na deze bekerwinst?