Basketbal

erka

Well-known member
Ik ook, maar wel een dubbel gevoel. Er zo’n puinzooi van maken en dan gewoon verder kunnen is op zijn zachtst gezegd raar.

Raar, maar het zou in veel sporten hetzelfde gaan. Den Bosch, Donar en Leiden zijn zo'n beetje het Ajax, Feyenoord en PSV van het basketbal. Die clubs zouden ook een doorstart maken. Terwijl Haarlem, Veendam het niet gered hebben. Beetje too big to fail.
 

Abubakari

Well-known member
Klopt en snap ik, maar wat ik zeg, het blijft raar. Heb er eerlijk gezegd ook niet echt over in gezeten of die doorstart er wel zou komen.
 

Reinoud

Well-known member
3*3 EK is nu in Israël. Sport die overal volle tribunes heeft. Nu zit er amper publiek, erg zonde. Dames gaan zo de finale spelen
 

erka

Well-known member
Duitsland in de WK-finale van het basketbal na een sensationele 113-111 zege op de VS.
Tevens een record aantal punten tegen de VS sinds ze met NBA-spelers meedoen.

Finale is trouwens tegen Servië.
 

Reinoud

Well-known member
Nu in de Westergasfabriek bij wereldbeker 3*3. Bem erg benieuwd
Toffe ervaring. Heel vet om de grote mannen van Servië aan het werk te zien. Verder viel direct Barry op met zijn vrije worpen. Mooie winnaar met Wenen die in de nummer zes van hun de man van de avond hadden..

Hele happening en soms gaat het voor mij iets te weinig om de sport en iets te veel om de entertainment. Al met al toffe ervaring op mooie locatie.
 

erka

Well-known member
Vandaag in het DvhN een uitgebreide reconstructie van het faillissement van Donar. Allemachtig wat heeft het bestuur en de RVT zitten slapen zeg. Die zijn wat mij betreft net zo schuldig als Arkema. Hoofdelijk aansprakelijk stellen, allemaal.
 

Abubakari

Well-known member
Nou, Arkema heeft 70.000 euro achterover gedrukt, die anderen hebben alleen niet goed opgelet, ook niet handig maar in elk geval niet oneerlijk.
 

erka

Well-known member
Nou, Arkema heeft 70.000 euro achterover gedrukt, die anderen hebben alleen niet goed opgelet, ook niet handig maar in elk geval niet oneerlijk.

Nee, maar dat is wel hun rol. Om op te letten. Daarvoor zijn ze op aarde, toch?
 
Bovenaan