Basketbal

erka

Well-known member
Tussen het voetbal door ook leuk om te volgen, OKT vrouwenbasketbal tussen Europees kampioen België en Olympisch/wereldkampioen VS, te zien op Canvas. De Belgen zijn echt heeeeeeeeel erg goed. De VS winnen altijd alles maar België staat imiddels met 52-40 voor.

De VS is al sinds 2006 ongeslagen...
 

erka

Well-known member
Omdat de beker niet om aan te gluren was heb ik deze wedstrijd ook gevolgd. Wauw, wat een spektakel zeg. België de hele tijd voor maar de VS wint met een buzzerbeater op 0.6 sec. met 79-81. Enorme sfeer ook in het Sportpaleis. Alsof je naar een Griekse basketbalwedstrijd keek, zoveel lawaai. En die Belgische commentatoren ook super enthousiast. Die Belgische dames zijn echt geweldig goed.
 

Abubakari

Well-known member
Omdat de beker niet om aan te gluren was heb ik deze wedstrijd ook gevolgd.
Dat begrijp ik dus echt niet, bij slechte wedstrijden waar mijn favoriete club bij betrokken is merk ik nauwelijks dat het voor neutrale toeschouwers saai is, zo spannend vind ik het dan.
 

erka

Well-known member
Dat begrijp ik dus echt niet, bij slechte wedstrijden waar mijn favoriete club bij betrokken is merk ik nauwelijks dat het voor neutrale toeschouwers saai is, zo spannend vind ik het dan.

Sja, ik wel. Ik ga zelden helemaal in een wedstrijd op. Eigenlijk alleen bij Oranje op eindtoernooien. Blijf uiteraard wel kijken, maar af en toe ook even eruit. Zeker als er niks gebeurt. Is toch niet zo raar?
 

Abubakari

Well-known member
Is toch niet zo raar?
Voor jou niet, voor mij wel. Ik ga als Ajax een belangrijke wedstrijd speelt niet eens pissen al moet ik nog zo nodiig en al is het nog zo’n slechte wedstrijd. Maakt verder niet uit, ieder zijn eigen manier van beleven en bij mij is het in veel dingen ALLES of niks.
 
Bovenaan