Basketbal

erka

Well-known member
Vanavond Olympiakos Piraeus-FC Barcelona kwartfinale Euro League gekeken, met grote namen zoals Spanoulis en Juan Carlos Navarro.

Geweldige sfeer natuurlijk, zoals altijd in Griekenland met basketbal. Alleen in Belgrado is de sfeer nog (veel) grootser.

Wat een wedstrijd....68-68 met nog 1 seconde te spelen en Olympiakos gooit een 3 punter en wint.

En direct overal vuurwerk en een pitch invasion. Bwoh.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Vanavond Olympiakos Piraeus-FC Barcelona kwartfinale Euro League gekeken, met grote namen zoals Spanoulis en Juan Carlos Navarro.

Geweldige sfeer natuurlijk, zoals altijd in Griekenland met basketbal. Alleen in Belgrado is de sfeer nog (veel) grootser.

Wat een wedstrijd....68-68 met nog 1 seconde te spelen en Olympiakos gooit een 3 punter en wint.

En direct overal vuurwerk en een pitch invasion. Bwoh.

Zat je in een cafeetje in Eindhoven, toevallig?
 

erka

Well-known member
Olympiakos heeft zojuist de finale gehaald van de Euroleague, 70-68 tegen CSKA Moskou. Spanoulis was weer briljant. Wat is dat toch een klasbak.

Nu Real Madrid vs Fenerbahce. Real Madrid is wel favoriet met spelers als Reyes, Rudy en Llull.
 
Laatst bewerkt:

erka

Well-known member
Real Madrid wint dus met 96-87. Stonden na 2e kwart 26 punten voor, maar Fenerbahce kwam nog wel dichterbij. Real is nooit echt in gevaar geweest.

Zondag de finale om 20:00 op Sport1, met de Mart.
 

ALenstra

Well-known member
Bij Ton Boot moet ik meteen denken aan een reportage die Studio Sport heel lang geleden maakte.
 

ALenstra

Well-known member
Was heel lang geleden. Studio Sport volgde hem tijdens een training toen hij bij Amsterdam werkte. Op een gegeven moment komt een zwarte Amerikaanse jongen die een proeftraining komt afwerken. Zijn zaakwaarnemer vertelde Ton Boot dat zijn client in de NBA gespeeld had. Maar die jongen bakte er weinig van op de training. Ton Boot begon die jongen toen te jennen. "Hee joh, ik dacht dat je in de NBA gespeeld had? Hee joh, komt er wat van? Hee joh waar ben je me bezig? Hee joh, je kan er helemaal niks van!"
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik mocht ook altijd graag naar Ton Boot luisteren op zatermiddag bij Radio1.
 

JMD

Well-known member
Zie nu trouwens pas dat deze posts in het voorspellingenmenu staat...

Kan een mod deze posts verplaatsen naar het gewone basketbaltopic.
 

ALenstra

Well-known member
Gisteren is de finale in de NBA begonnen. Golden State Warriors wonnen in de verlenging met 108-100 van Cleveland Cavaliers.
 
Bovenaan