Hoe ze die eerste verlenging weggaven was wel helemaal onbegrijpelijk. Met nog een paar seconden de bal blind naar voren gooien in de handen van een speler van ZZ Leiden en die scoort de gelijkmaker in de dying seconds...1e finale wedstrijd. Donar geeft in reguliere speeltijd in laatste minuut 5 punten voorsprong weg en in de 1e verlening 6 punten in 30 seconden. Masterclass hoe verknal ik een wedstrijd.
edit: en in de 2e verlenging ging het weer bijna mis, maar dit keer maakt Leiden een hele domme fout op het eind.
Wat een matig niveau dit. Wel spannend.
BNXT.tv is inderdaad een prima site en alles is live te zien. Wat betreft het commentaar, dat klopt, al is dat denk ik afhankelijk van de vrijwilligers die het willen doen. Zo heb ik dit seizoen ook stukjes van wedstrijden gezien op die site zonder commentaar, dat vind ik helemaal niks.Hoe ze die eerste verlenging weggaven was wel helemaal onbegrijpelijk. Met nog een paar seconden de bal blind naar voren gooien in de handen van een speler van ZZ Leiden en die scoort de gelijkmaker in de dying seconds...
Dit hadden ze in w1 uit bij Den Bosch trouwens ook, stonden ze 10 punten voor vlak voor het einde, verkloten ze ook nog. Ze zijn de beste op dit moment maar met dat verslappen helpen ze de tegenstander totaal onnodig terug in de wedstrijd.
En in de eerste wedstrijd thuis tegen Yoast United ook, enorme voorsprong, kwam Yoast (ik meen weer gelijk, maar misschien ook wel gewoon heel dichtbij) ook weer terug.
Je kunt de wedstrijden live kijken op de site van BNXT, dat is best leuk, vanmiddag ook het laatste kwart plus de extra time gekeken na het amateurvoetbal en de slotfase van Ajax, maar wat wel zeer irritant is is dat je vanmiddag commentaar krijgt van mensen die voor ZZ Leiden zijn. Niet een beetje en ook niet dat ze nog proberen te verbergen, maar gewoon totaal openlijk. Was uit tegen Den Bosch bij w1 ook al zo, krijg je twee Brabo's die fan zijn van Den Bosch als commentator. Ik heb wel eens radiocommentaar gedaan bij Groningse clubs in het amateurvoetbal, hoop ik ook dat ze winnen, maar ben ik qua commentaar wel neutraal en objectief.
Hoe ze die eerste verlenging weggaven was wel helemaal onbegrijpelijk. Met nog een paar seconden de bal blind naar voren gooien in de handen van een speler van ZZ Leiden en die scoort de gelijkmaker in de dying seconds...
Dit hadden ze in w1 uit bij Den Bosch trouwens ook, stonden ze 10 punten voor vlak voor het einde, verkloten ze ook nog. Ze zijn de beste op dit moment maar met dat verslappen helpen ze de tegenstander totaal onnodig terug in de wedstrijd.
En in de eerste wedstrijd thuis tegen Yoast United ook, enorme voorsprong, kwam Yoast (ik meen weer gelijk, maar misschien ook wel gewoon heel dichtbij) ook weer terug.
Je kunt de wedstrijden live kijken op de site van BNXT, dat is best leuk, vanmiddag ook het laatste kwart plus de extra time gekeken na het amateurvoetbal en de slotfase van Ajax, maar wat wel zeer irritant is is dat je vanmiddag commentaar krijgt van mensen die voor ZZ Leiden zijn. Niet een beetje en ook niet dat ze nog proberen te verbergen, maar gewoon totaal openlijk. Was uit tegen Den Bosch bij w1 ook al zo, krijg je twee Brabo's die fan zijn van Den Bosch als commentator. Ik heb wel eens radiocommentaar gedaan bij Groningse clubs in het amateurvoetbal, hoop ik ook dat ze winnen, maar ben ik qua commentaar wel neutraal en objectief.
Wel een superstart, in no time 13-3 voor. Maar daarna te slordig.Super gelijkwaardig, maar dit keer wint Leiden. 1-1 dus.
Weer heel veel domme fouten van beide kanten overigens. Ik vind het niveau niet best.
Wel een superstart, in no time 13-3 voor. Maar daarna te slordig.
Niveau zal allemaal wel, het was wel werr spannend en leuk. En ik maal als amateurvoetbal liefhebber natuurlijk sowieso niet zo om niveau.😉
Nog 1x winnen en Groningen is kampioen.
Niet bij BNXT.tv of in hun app?Hoop dat het dan ergens te zien is, kon het gisteren nergens vinden.