Basketbal

erka

Well-known member
2 miljoen mensen bij de hulding in Toronto :)

AXI4NGERHYI6TFLKRDBJDK24HA.jpg


aerial-view.jpg


593482582001_6049236816001_6049235635001-vs.jpg
 
Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
Daar heb ik van de zomer gelopen... :p
Had wat graag een NBA-wedstrijd gezien, maar seizoen was toen nog niet begonnen.

Overigens is er bij de huldiging een schietpartij geweest, waarbij gewonden zijn gevallen.
 

ALenstra

Well-known member
In China is men niet blij met de Houston Rockets. De general manager van de Rockets plaatste een tweet waarin hij steun betuigde aan de demonstraties in Hong Kong.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik zat nog een stuk te kijken gisteren en nou volg ik het basketbal niet echt op de voet maar ik verbaasde me er zelf ook wel over. Knap hoor.
 

erka

Well-known member
Het Nederlands team wint af en toe wel van grote landen tegenwoordig, vorige serie ook al van Kroatië en Italië. Echter het is nog heel wisselvallig want ze kunnen ook heel gemakkelijk verliezen van kleinere of gelijkwaardige landen.
 

ALenstra

Well-known member
Vanavond twee live wedstrijden uit de NBA op Ziggo Sport. Om 20.30 Milwaukee Bucks-Golden State Warriors en om 23.00 Boston Celtics-Brooklyn Nets.
 

erka

Well-known member
De mannen gaan naar het EK door een 65-57 winst tegen Kroatië. Ondanks dat Kroatië al door was toch knap hoor. Nederlands team is nou niet bepaald succesnummer bij beslissende wedstrijden.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
De mannen gaan naar het EK door een 65-57 winst tegen Kroatië. Ondanks dat Kroatië al door was toch knap hoor. Nederlands team is nou niet bepaald succesnummer bij beslissende wedstrijden.


Mogen Rik Smits en Fransesco Elson nu weer meedoen?

Mooi voor het Nederlandse basketbal! Met zoveel lengte zouden we toch ook eigenlijk echt wel goed moeten zijn!
 

ALenstra

Well-known member
Bij Leeuwarden dus. Het zou gaan om vier voormalige spelers die zelf ontkennen. En het ziet er naar uit dat er geen verder onderzoek komt.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan