Jammer dat hij niet even zijn excuses aanbood naar die aansteller en dat huilende kind op de tribune.Laat de reactie van Lahdo op zijn rode kaart een voorbeeld zijn voor alle spelers, trainers, supporters, journalisten, analisten, etc.
En morgen allemaal ziek melden.Lekker hoor die blote Poolse basten
Dat eerste helemaal mee eens, dat tweede niet, want die gaat AZ nog aardig opbreken, je moet om door te komen eigenlijk 3x thuis winnen en dan uit een puntje pakken (10 pt is meestal genoeg). Uit bij Mostar was de grootste kans, nu moet je dus bij Villa of Warschau iets halen in de wetenschap dat Villa en Warschau naw wel winnen in Mostar.Hele knappe winst op een ploeg die beter was. Wist die 4-3 van de eerste ronde aardig uit.
Dat eerste helemaal mee eens, dat tweede niet, want die gaat AZ nog aardig opbreken, je moet om door te komen eigenlijk 3x thuis winnen en dan uit een puntje pakken (10 pt is meestal genoeg). Uit bij Mostar was de grootste kans, nu moet je dus bij Villa of Warschau iets halen in de wetenschap dat Villa en Warschau naw wel winnen in Mostar.
Ben wiskundige...Het valt mij op dat jij het vaak al dichtrekent.
Welke graad?Ben wiskundige...
Begreep dat AZ weinig te vertellen had en blij mocht zijn. Wel aardig onrustig in de stadAZ heeft het lastig tegen een aardige ploegje uit Warschau. Die kunnen best voetballen hoor.
Schijnt in de bak te zitten. Volgens geruchten zijn Pankov en Josue opgepakt.Fantastische speler die aanvoerder van Legia.
Schijnt in de bak te zitten. Volgens geruchten zijn Pankov en Josue opgepakt.
2e graads wiskunde docent die dit jaar ook les geeft aan 4H, 5H en 5VWelke graad?
Lijkt me iets te vroeg om daarover te oordelen.
Tsja, de club heeft een redelijk slechte reputatie als het op de fans aankomt. De spelers lijken daar vrolijk in mee te gaan.
Ik vind AZ juist weeral tegenvallen. Maar misschien zijn mijn verwachtingen te hoog.Wat een antivoetbal zeg van Villa tot nu toe. Engels voetbal onwaardig. Ze doen echt helemaal niks.