AZ in Europa.

JMD

Well-known member
Er zullen in de rust wel veel spelers geblesseerd geraakt zijn bij AZ want anders was dit allang 0-10 geweest, want AZ verliest alleen maar (punten) omdat spelers geblesseerd raken.

Miramar

Well-known member
Er zullen in de rust wel veel spelers geblesseerd geraakt zijn bij AZ want anders was dit allang 0-10 geweest, want AZ verliest alleen maar (punten) omdat spelers geblesseerd raken.
Ze kunnen niet meer wisselen in ieder geval.

JMD

Well-known member
Dit is wel de wedstrijd die je moet winnen, het is de op papier makkelijkste tegenstander. Tegen Villa en Legia zal het echt niet zo makkelijk gaan, puntverlies vanavond kan wel eens heel duur worden.

Max

Administrator
Forumleiding
Ik schakelde bij de analyse van ESPN in tijdens de rust. Ik begreep dat die Bosniërs er niks van konden, maar ze bedoelde kennelijk AZ.

Miramar

Well-known member
Ik schakelde bij de analyse van ESPN in tijdens de rust. Ik begreep dat die Bosniërs er niks van konden, maar ze bedoelde kennelijk AZ.
De arrogantie paste eigenlijk bij een andere club. Maar Dickie, Wimpie en Helène wisten het zeker en deden er lacherig over....

erka

Well-known member
Lees ik dat nou goed? Van 0-3 naar 4-3. Wat een amateurs, ongelofelijk wat een prutsers. Niet te zuinig.

En ja, dan ben ik maar negatief over een Nederlandse ploeg. 0-3 weggeven tegen een Bosnische club, dat is gewoon belachelijk.

JMD

Well-known member
Het is dat dat stadion maar 1 tribune heeft, maar je zal anders achter het linkerdoel hebben gezeten, dan had je 0 doelpunten gezien en de andere kant 7...

JMD

Well-known member
De Bosniërs lieten AZ een uurtje uitrazen. Daarna begonnen ze te voetballen.
Mwah, meer dat AZ in de rust al het vizier op zondag is gaan leggen blijkbaar, want ja, het heilige AZ is onfeilbaar (vinden ze zelf)... Die Noren deelden al een waarschuwing uit, maar vanavond komt de deksel op de neus.

Bovenaan