Ze kunnen niet meer wisselen in ieder geval.Er zullen in de rust wel veel spelers geblesseerd geraakt zijn bij AZ want anders was dit allang 0-10 geweest, want AZ verliest alleen maar (punten) omdat spelers geblesseerd raken.
Ze hebben ook altijd pech... Nieuwe sponsor van AZ zal wel B100 (uit Bassie & Adriaan) worden...Ze kunnen niet meer wisselen in ieder geval.
Deze is wel heel pijnlijk nu...We zijn beter begonnen dan PSV Zrinjski-AZ nu 0 - 🤩 voor AZ
De arrogantie paste eigenlijk bij een andere club. Maar Dickie, Wimpie en Helène wisten het zeker en deden er lacherig over....Ik schakelde bij de analyse van ESPN in tijdens de rust. Ik begreep dat die Bosniërs er niks van konden, maar ze bedoelde kennelijk AZ.
De Bosniërs lieten AZ een uurtje uitrazen. Daarna begonnen ze te voetballen.Lees ik dat nou goed? Van 0-3 naar 4-3. Wat een amateurs, ongelofelijk wat een prutsers. Niet te zuinig.
Mwah, meer dat AZ in de rust al het vizier op zondag is gaan leggen blijkbaar, want ja, het heilige AZ is onfeilbaar (vinden ze zelf)... Die Noren deelden al een waarschuwing uit, maar vanavond komt de deksel op de neus.De Bosniërs lieten AZ een uurtje uitrazen. Daarna begonnen ze te voetballen.