Zou dat wel kunnen? Want op de laatste speeldag op 14 december kunnen die 3 clubs niet thuis spelen waarschijnlijk.AZ, Bodo Glimt, HJK Helsinki, KI Klaksvik.
AZ loot altijd ver, dus Astana en Bodo zullen ze wel loten.AZ, Bodo Glimt, HJK Helsinki, KI Klaksvik.
Zou dat wel kunnen? Want op de laatste speeldag op 14 december kunnen die 3 clubs niet thuis spelen waarschijnlijk.
Vanaf 14.30uHoe laat is die loting?
Mooi, da's net voordat ik de trein in moet.Vanaf 14.30u
Dat is wel de standaard bij AZ. Zit er een club uit Kazachstan en/of Azerbeidzjan bij? Zo ja, dan loot AZ die.AZ loot altijd ver, dus Astana en Bodo zullen ze wel loten.
KI of Breidablik erbij zou mooi zijn
Mooi, da's net voordat ik de trein in moet.
Ja ga rond 15u30 richting het station dusMinimaal een opening van een half uur neem ik aan, dus 15.00 loten.
Mwah, de EL/ECL lotingen gaan meestal wel snel. Denk dat ze om 15.00 klaar zijnMinimaal een opening van een half uur neem ik aan, dus 15.00 loten.
Afgelopen 2 seizoenen viel het wel mee wat dat betreft. In 2021 Denemarken, Tsjechië en Roemenië. Vorig seizoen Liechtenstein, Slowakije (Dnipro-1) en alleen Cyprus was ver.Dat is wel de standaard bij AZ. Zit er een club uit Kazachstan en/of Azerbeidzjan bij? Zo ja, dan loot AZ die.
Jullie hadden toch ooit een poule met Azerbeidzjan, Oekraïne en Kazachstan ofzo? Wat was dat ook alweer?Afgelopen 2 seizoenen viel het wel mee wat dat betreft. In 2021 Denemarken, Tsjechië en Roemenië. Vorig seizoen Liechtenstein, Slowakije (Dnipro-1) en alleen Cyprus was ver.
Nee, dat was Wit Rusland (BATE), Oekraïne (Dinamo Kiev) en Moldavië (Sheriff).Jullie hadden toch ooit een poule met Azerbeidzjan, Oekraïne en Kazachstan ofzo? Wat was dat ook alweer?