Kijk de CoL is wel een manier om bij handhaving het seizoen te redden voor ze.West Ham United is best wel een zware tegenstander. Dat ze 15e staan en dat handhaving in de Premier League belangrijker is zie ik absoluut niet als een voordeel voor AZ.
Feyenoord en AS Roma schelen maar 1 punt. Ajax staat op 2059.
Lazio overigens op 2069 en die zijn door AZ uitgeschakeld.
Feit is dat ze 15e staan. Punt. Dat het nog steeds a hell of a job gaat worden staat ook vast, West Ham komt niet voor niks zo ver.Hou op met nr 15 van Engeland. Zegt geen reet. Tempo + fysiek zal voor AZ enorm lastig worden.
Is ergens mu en sigma te vinden van deze lijst? Ik voel me een mooi sommetje aankomen voor klas 4/5...Yep, het systeem werkt met kansberekening en normale verdeling hé. Dus grofweg kun je zeggen een club die 100 punten meer heeft een kans van iets meer dan 60% heeft tegen de andere club. Dat AZ Lazio uitschakelde was dan ook een geweldige stunt.
Ze zouden maar degraderen en de Conference League winnen. In de Championship heb je al 46 wedstrijden + 2 bekertoernooien. Komt daar nog Europa League bij!Feit is dat ze 15e staan. Punt. Dat het nog steeds a hell of a job gaat worden staat ook vast, West Ham komt niet voor niks zo ver.
De vraag is wel hoe West Ham er tzt (4 speelrondes verder) voorstaat, als West Ham nog knokt tegen degradatie kan ik me zo voorstellen dat daar dan toch de focus op ligt, want degradatie uit de PL zou de club in megaproblemen brengen.