AZ in Europa.

Abubakari

Well-known member
645d547880613-E6A2413C-2AE9-4152-93FF-03A99777645E.jpeg

Duidelijk zat lijkt me.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
AZ liet zien dat je met uitstekend positiespel en teamwork heel goed kunt presteren. Jammer dat ze het weggeven via een lange inworp en corner. Verder viel mij de enorm zwakke aanval van AZ op en daarentegen een geweldig middenveld + goede Sugawara en Hatzidiakos.

Pavlidis is overhyped, Odgaard niet fit en egoïstisch en Van Brederode, Lahdo en die Mihajlovic niet goed genoeg. Zonde dat je Karlsson mist.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
AZ liet zien dat je met uitstekend positiespel en teamwork heel goed kunt presteren. Jammer dat ze het weggeven via een lange inworp en corner. Verder viel mij de enorm zwakke aanval van AZ op en daarentegen een geweldig middenveld + goede Sugawara en Hatzidiakos.

Pavlidis is overhyped, Odgaard niet fit en egoïstisch en Van Brederode, Lahdo en die Mihajlovic niet goed genoeg. Zonde dat je Karlsson mist.
Kan me hier behoorlijk in vinden. Al vind ik Mijnans in aanvallend opzicht ook steeds weer tegenvallen. Maakt zo vaak verkeerde keuzes in kansrijke situaties. Vandaag ook een paar keer dat hij met een goede pass zijn medespeler in een kansrijke positie kon krijgen. Hij maakt wel heel veel meters, daarin is hij belangrijk.
 

JMD

Well-known member
Als dit 2 maanden eerder was gebeurd dan was de huldiging niet op de coolsingel geweest maar op het Waagplein.
Tsja, zo lust ik er ook wel een paar. Als PSV gewoon wint bij de zwakte 3 van Nederland had PSV nu op kop gestaan, verder misten wij De Jong in het najaar gedurende 2 maanden, met hem verliezen we niet bij Twente, Cambuur en Grunn... En zo heeft elke club een verhaal waarom ze geen kampioen zijn geworden. Feit is dat Feyenoord dat is geworden en als je 2 ronden voor het eind al kampioen bent, al maanden niet verloren hebt, elk duel (op 1 duel na) gescoord hebt en bijna het minste aantal tegendoelpunten hebt, dan ben je gewoon de verdiende kampioen, onafhankelijk van wie er wel/niet is bij de andere clubs.

En als je als club 15 punten achterstaat op de koploper zou ik maar even dimmen met de praatjes tov kampioen worden.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Natuurlijk gaan we het redden.
De ziekenboeg raakt al aardig leeg.
Als dit 2 maanden eerder was gebeurd dan was de huldiging niet op de coolsingel geweest maar op het Waagplein.
Mathematisch onmogelijk, zelfs als jullie de afgelopen twee maanden alles hadden gewonnen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max
Bovenaan