Oh nee, helemaal geen lucky. Dacht dat 'ie aangeraakt werd, maar zit gewoon extreem veel effect aan. Wat een goal!
Wel onsportief dat effect.
Oh nee, helemaal geen lucky. Dacht dat 'ie aangeraakt werd, maar zit gewoon extreem veel effect aan. Wat een goal!
Ook niet een typische uitfluiter. Gewoon weer zo'n absurd slechte scheidsrechter waarvan ik me afvraag hoe die in vredesnaam op dit niveau terecht is gekomen.Die scheidsrechter is zeker geen thuisfluiter
Dat in de voorronde e.d. je in de Conference League af en toe dramatische scheidsen hebt, oke, er zijn dan midweeks >100 duels... Maar nu, er zijn deze week 20 Europese duels, zet daar gewoon de beste scheidsrechters op idd, de proeftuin doen ze maar in de voorronde en groepsfase ofzo.Ook niet een typische uitfluiter. Gewoon weer zo'n absurd slechte scheidsrechter waarvan ik me afvraag hoe die in vredesnaam op dit niveau terecht is gekomen.
Het is niks nieuws. We klagen vaak over de arbitrage in de Eredivisie en dat is ook zeker niet altijd onterecht. Maar in Europa heb ik echt de gekste dingen meegemaakt.Dat in de voorronde e.d. je in de Conference League af en toe dramatische scheidsen hebt, oke, er zijn dan midweeks >100 duels... Maar nu, er zijn deze week 20 Europese duels, zet daar gewoon de beste scheidsrechters op idd, de proeftuin doen ze maar in de voorronde en groepsfase ofzo.
Klopt. Maar dat is natuurlijk ook omdat in NL een stuk of 25 scheidsrechters zijn, waarvan een stuk of 15 eredivisie fluiten. Europees is die groep natuurlijk veel groter, dus ook veel meer niet geschikten.Het is niks nieuws. We klagen vaak over de arbitrage in de Eredivisie en dat is ook zeker niet altijd onterecht. Maar in Europa heb ik echt de gekste dingen meegemaakt.