AZ in Europa.

Batigoal

Well-known member
De grensrechter ziet tot twee keer toe een overduidelijke corner voor AZ over het hoofd. Merkwaardig.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

JMD

Well-known member
Ook niet een typische uitfluiter. Gewoon weer zo'n absurd slechte scheidsrechter waarvan ik me afvraag hoe die in vredesnaam op dit niveau terecht is gekomen.
Dat in de voorronde e.d. je in de Conference League af en toe dramatische scheidsen hebt, oke, er zijn dan midweeks >100 duels... Maar nu, er zijn deze week 20 Europese duels, zet daar gewoon de beste scheidsrechters op idd, de proeftuin doen ze maar in de voorronde en groepsfase ofzo.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dat in de voorronde e.d. je in de Conference League af en toe dramatische scheidsen hebt, oke, er zijn dan midweeks >100 duels... Maar nu, er zijn deze week 20 Europese duels, zet daar gewoon de beste scheidsrechters op idd, de proeftuin doen ze maar in de voorronde en groepsfase ofzo.
Het is niks nieuws. We klagen vaak over de arbitrage in de Eredivisie en dat is ook zeker niet altijd onterecht. Maar in Europa heb ik echt de gekste dingen meegemaakt.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Max

Administrator
Forumleiding
Vorig jaar tot ver in het toernooi. In de EL groepsfase hadden we ook een clown. Europees kom je sowieso veel matige scheidsrechters tegen.
 

JMD

Well-known member
Het is niks nieuws. We klagen vaak over de arbitrage in de Eredivisie en dat is ook zeker niet altijd onterecht. Maar in Europa heb ik echt de gekste dingen meegemaakt.
Klopt. Maar dat is natuurlijk ook omdat in NL een stuk of 25 scheidsrechters zijn, waarvan een stuk of 15 eredivisie fluiten. Europees is die groep natuurlijk veel groter, dus ook veel meer niet geschikten.
 
Bovenaan