Niet te vroeg juichen... Blijven Italianen heAZ gaat er ook overheen walsen nu.
Inderdaad. Op papier is Lazio de sterkste overgebleven in dit toernooi.AZ kan nog wel eens ver komen in dit toernooi.
Jep. AA Gent, Lech Poznan, BAsel en Fiorentina zijn al door, dan verder West Ham (4-0 voor over 2 duels), naw Nice (3-1), en dan Anderlecht of Villarreal. Daar zit niet echt een ploeg tussen waarvan je denkt, daar zijn ze echt kansloos tegen.AZ kan nog wel eens ver komen in dit toernooi.
Villarreal?Inderdaad. Op papier is Lazio de sterkste overgebleven in dit toernooi.
Dat is inderdaad nog wel een lastige. Verder, mwah...Villarreal?
Ik schat Villarreal (6 Spa) en Lazio (3 Ita) als gelijkwaardig in. Primera Division is toch wel een stuk sterker dan de Serie A. Voor de rest eens.Dat is inderdaad nog wel een lastige. Verder, mwah...
Dit is ook goed van AZ hoor. De meeste ploegen zouden nu gaan aarzelen maar AZ gaat direct vol voor de 3-1 ook.
Ook tegenwoordig nog? Ik vind juist de Serie A in de breedte steeds sterker worden.Primera Division is toch wel een stuk sterker dan de Serie A. Voor de rest eens.
Ook tegenwoordig nog? Ik vind juist de Serie A in de breedte steeds sterker worden.
Klopt, maar ze spelen dit jaar tegen Villarreal (of niet)...Dit jaar wel, maar alle voorgaande jaren haalde Spanje aanzienlijk meer punten dan Italië op de ranking. Kan ook een uitschieter zijn in de breedte.
Jep... Ben echt benieuwd hoe ver dit Napels kan komen...Lazio won recent nog in Napels, terwijl iedere kenner het er wel over eens is dat dat momenteel één van de beste teams van Europa is.
Lazio won recent nog in Napels, terwijl iedere kenner het er wel over eens is dat dat momenteel één van de beste teams van Europa is.
Maar de, in theorie, minsten van die 15 fluiten niet Europees. Dat zal in andere landen net zo zijn.Klopt. Maar dat is natuurlijk ook omdat in NL een stuk of 25 scheidsrechters zijn, waarvan een stuk of 15 eredivisie fluiten. Europees is die groep natuurlijk veel groter, dus ook veel meer niet geschikten.