AZ in Europa.

Max

Administrator
Forumleiding
Ok, ik zat ernaast. Lazio loopt gigantisch te kutten. En AZ profiteert uitstekend.

Liepen ze in de tweede helft toen ook tegen ons. AZ heeft de mazzel dat Lazio niet zo bizar effectief was als tegen ons. Daarnaast creëren ze bij AZ meer dan Feyenoord deed in mijn herinnering. Echt knap.
 

JMD

Well-known member
knap hoor, en zeker nadat ze de eerste tien minuten compleet weden weggespeeld…

En dat het niet tegenzat, lekker belangrijk, eindelijk wint een Nederlandse ploeg eens onverdiend van een Italiaanse…
 

Pascallovic

Well-known member
Had niet perse een overwinning verwacht van AZ in Rome. Wel dat ze competitief zouden zijn en goed partij zouden bieden. Want dit Lazio is niet zo gemotiveerd voor deze competitie. Heel knap om hem te pakken.
 

erka

Well-known member
knap hoor, en zeker nadat ze de eerste tien minuten compleet weden weggespeeld…

En dat het niet tegenzat, lekker belangrijk, eindelijk wint een Nederlandse ploeg eens onverdiend van een Italiaanse…

Onverdiend? Zeker niet.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Kunnen van alles roepen over de tegenstander, maar daarmee doen we AZ tekort. Fantastische prestatie, één van de beste van de afgelopen jaren van Nederlandse clubs op Europees niveau. Ik had het niet verwacht, maar dat maakt het alleen maar des te mooier. Geweldig gedaan!
 

erka

Well-known member
Kunnen van alles roepen over de tegenstander, maar daarmee doen we AZ tekort. Fantastische prestatie, één van de beste van de afgelopen jaren van Nederlandse clubs op Europees niveau. Ik had het niet verwacht, maar dat maakt het alleen maar des te mooier. Geweldig gedaan!

Ik ben wel wat huiverig voor de return. Zul je net zien dat Lazio daar sneaky 0-1 maakt en je vervolgens er toch uitvliegt. Dat is al zo vaak gebeurd.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik ben wel wat huiverig voor de return. Zul je net zien dat Lazio daar sneaky 0-1 maakt en je vervolgens er toch uitvliegt. Dat is al zo vaak gebeurd.
Dat zou zomaar kunnen. Ik denk nog steeds dat als Lazio maximaal voor die wedstrijd gaat, dat ze dan een stuk beter zijn dan welk Nederlands team dan ook. Maar dat doet niets af aan de megaprestatie van AZ vanavond. Ik ben echt onder de indruk.
 

leo1949

Well-known member
Erka ik denk dat AZ door het begin al is gewaarschuwd en er thuis rekening mee zal houden.
En met een gelijkspel was ik al blij geweest en met de 1 - 2 helemaal.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Erka ik denk dat AZ door het begin al is gewaarschuwd en er thuis rekening mee gaan houden.
En met een gelijkspel was ik al blij geweest en met de 1 - 2 helemaal
Geniet ervan, kerel! Dit zijn de mooiste avonden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Prachtige prestatie. Weer eens ouderwets genoten van een Europees avondje AZ. Onder een Jansen tijdperk viel het mij tot deze wedstrijd tegen.
 
Bovenaan