AZ in Europa.

Mario

Well-known member
AZ heeft een makkelijke groepsfase gehad, dus hebben tot op heden weinig te klagen gehad.
Lazio is een grote naam, maar ik denk niet dat AZ kansloos is.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Tuurlijk, Feyenoord won en AZ is niet veel minder dan Feyenoord. Maar toch lijkt het me heel sterk dat AZ enige kans maakt over twee wedstrijden. Lazio is met afstand de beste ploeg waartegen ik Feyenoord de afgelopen twee jaar heb zien spelen. Dat we thuis van ze wonnen, vind ik nog steeds een klein wonder.
 

erka

Well-known member
Tuurlijk, Feyenoord won en AZ is niet veel minder dan Feyenoord. Maar toch lijkt het me heel sterk dat AZ enige kans maakt over twee wedstrijden. Lazio is met afstand de beste ploeg waartegen ik Feyenoord de afgelopen twee jaar heb zien spelen. Dat we thuis van ze wonnen, vind ik nog steeds een klein wonder.

AZ maakt zeker wel kans. Waarom niet? Lazio is uiteraard favoriet maar om nou te zeggen dat ze geen enkele kans maken...
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
AZ maakt zeker wel kans. Waarom niet? Lazio is uiteraard favoriet maar om nou te zeggen dat ze geen enkele kans maken...
We zullen zien. Kan er allerlei clichés op loslaten dat je in het voetbal altijd een kans hebt. Of dat Lazio de boel kan onderschatten. Maar op basis van wat ik van beide ploegen heb gezien, is het verschil in kwaliteit in mijn ogen gewoon te groot.
 

Pascallovic

Well-known member
We zullen zien. Kan er allerlei clichés op loslaten dat je in het voetbal altijd een kans hebt. Of dat Lazio de boel kan onderschatten. Maar op basis van wat ik van beide ploegen heb gezien, is het verschil in kwaliteit in mijn ogen gewoon te groot.
Die wedstrijd van Lazio in Rome tegen Feyenoord zie ik niet als maatstaf. Als dat hun norm was, hadden ze niet in 3 van de 4 wedstrijden tegen Sturm Graz en Midtjylland punten laten liggen. In de Kuip vond ik ze ook niet heel bijzonder. Ik zie niet de motivatie bij Lazio om nu hun topniveau te behalen. Dan maak je gewoon een kans als AZ.
 

Max

Administrator
Forumleiding
AZ maakt zeker wel kans. Waarom niet? Lazio is uiteraard favoriet maar om nou te zeggen dat ze geen enkele kans maken...

Precies. Het is geen CL niveau tegenstander en Lazio neemt de Conference League ongetwijfeld nog minder serieus dan de Europa League. Ze wisten in onze poule ook maar acht punten bij elkaar te spelen.
 

JFK

Well-known member
AZ maakt zeker wel kans. Waarom niet? Lazio is uiteraard favoriet maar om nou te zeggen dat ze geen enkele kans maken...
De wedstrijd is nu 5 minuten onderweg en Lazio domineert.
Het had al 1-0 mieten staan.
 

Pascallovic

Well-known member
Wat is er eigenlijk met Bazoer gebeurd? Die hebben ze ooit in de zomer gecontracteerd bij AZ en voor mijn gevoel heb ik daarna nooit meer iets van hem gezien of gehoord.
 
Bovenaan