AZ in Europa.

Max

Administrator
Forumleiding
Ik denk dat Leo doelt op het spel van Feyenoord wat echt pijn aan de ogen doet. Kennelijk kwam AZ zondag daar dicht bij in de buurt.
 

leo1949

Well-known member
Nee ik blijf AZ fan want in de komende 2 weken zal onze Brom er wel weer de gang in weten krijgen.
Maar dit was wel de slechtste competitiestart en slechtste wedstrijd sinds jaaaaaaaaaaaaaaren.
Maar ik denk dat we tegen De Graafschap beter voetbal zullen zien en met 3 punten naar huis gaan.
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Mooi, wij treffen AZ na een Europees thuisduel tegen FC Ausburg. Het kon gunstiger, maar dit is toch al prettig.
 
G

Gast

Guest
Een pe?a van Athletic gaat de uitwedstrijd bij AZ gewoon combineren met het Oktoberfest in M?nchen :-D.

12003243_10206199894588124_8828126350860755850_n.jpg
 

leo1949

Well-known member
We gaan weer Europa in nu voor seizoen 2016 - 2017

En AZ neemt het in de derde voorrondes van de UEFA Europa League op tegen de winnaar van het Griekse Pas Giannina en het Noorse Odds BK.
Dat heeft de loting in het Zwitserse Nyon vrijdag uitgewezen.
Ik denk dat we dan waarschijnlijk naar Griekenland zullen gaan.
 

Forza AZ

Well-known member
Ik denk dat we dan waarschijnlijk naar Griekenland zullen gaan.
Ja, de 3-0 zullen de Grieken in Noorwegen normaal gesproken niet gaan weggeven.

Geen "verweggistan" club voor AZ deze keer, maar echt eenvoudig te bereiken is het nu ook weer niet. In het noordwesten van Griekenland zonder een internationaal vliegveld echt dichtbij. Dat wordt voor de AZ-supporters die heen gaan dus vliegen via Thessaloniki (gezellig even buurten bij de Ajax-supporters ;) ) of Corfu.
 

DeftonesJP

New member
Even buurten inderdaad! Zoveel Ajacieden zullen er niet gaan denk ik. Alles moet heel snel geregeld worden en menig collega heeft de vakantie al ingeschoten. Vorig jaar vlogen wij een dag voor de wedstrijd naar Glasgow en stierf het van de PSV'ers op schiphol. Daar viel geen onvertogen woord. Ik zag zelfs die Willem met z'n enorme fototoestel nog lopen.
 

Forza AZ

Well-known member
Even buurten inderdaad! Zoveel Ajacieden zullen er niet gaan denk ik. Alles moet heel snel geregeld worden en menig collega heeft de vakantie al ingeschoten. Vorig jaar vlogen wij een dag voor de wedstrijd naar Glasgow en stierf het van de PSV'ers op schiphol. Daar viel geen onvertogen woord. Ik zag zelfs die Willem met z'n enorme fototoestel nog lopen.
Veel AZ-supporters zullen er ook niet zijn in Griekenland denk ik. De prijzen van de tickets zijn aardig hoog al. Misschien dat ik zelf nog wel ga als ik nog ergens een goede prijs kan vinden (en als die Grieken doorgaan natuurlijk, want voor hetzelfde geldt stunt Odds en maakt de 3-0 nog goed).
 

Joost

Well-known member
Veel AZ-supporters zullen er ook niet zijn in Griekenland denk ik. De prijzen van de tickets zijn aardig hoog al. Misschien dat ik zelf nog wel ga als ik nog ergens een goede prijs kan vinden (en als die Grieken doorgaan natuurlijk, want voor hetzelfde geldt stunt Odds en maakt de 3-0 nog goed).
Eventueel vliegen op Skopje of Tirana en dan een huurauto?

Dat zal in die landen geen fortuin kosten.
 

Forza AZ

Well-known member
Eventueel vliegen op Skopje of Tirana en dan een huurauto?

Dat zal in die landen geen fortuin kosten.
Vanuit Skopje is het vrij ver volgens mij en van Albani? naar Griekenland is de verbinding volgens mij niet erg goed. Ook is het met huurauto's maar de vraag of je daar zomaar mee naar het buitenland mag. Dus dat lijkt me niet echt een optie.
Ik wacht zelf eerst op de return donderdag tussen Odds en PAS Giannina, en als ik dan een vlucht met een redelijke prijs kan vinden ga ik er wel heen. Mocht het erg duur worden dan ga ik hopen op een volgende ronde.
 
Bovenaan