OK, op die manier. Ik heb de wedstrijden van Feyenoord niet zo goed gevolgd tot nu toe.
Ja, de 3-0 zullen de Grieken in Noorwegen normaal gesproken niet gaan weggeven.Ik denk dat we dan waarschijnlijk naar Griekenland zullen gaan.
Veel AZ-supporters zullen er ook niet zijn in Griekenland denk ik. De prijzen van de tickets zijn aardig hoog al. Misschien dat ik zelf nog wel ga als ik nog ergens een goede prijs kan vinden (en als die Grieken doorgaan natuurlijk, want voor hetzelfde geldt stunt Odds en maakt de 3-0 nog goed).Even buurten inderdaad! Zoveel Ajacieden zullen er niet gaan denk ik. Alles moet heel snel geregeld worden en menig collega heeft de vakantie al ingeschoten. Vorig jaar vlogen wij een dag voor de wedstrijd naar Glasgow en stierf het van de PSV'ers op schiphol. Daar viel geen onvertogen woord. Ik zag zelfs die Willem met z'n enorme fototoestel nog lopen.
Eventueel vliegen op Skopje of Tirana en dan een huurauto?Veel AZ-supporters zullen er ook niet zijn in Griekenland denk ik. De prijzen van de tickets zijn aardig hoog al. Misschien dat ik zelf nog wel ga als ik nog ergens een goede prijs kan vinden (en als die Grieken doorgaan natuurlijk, want voor hetzelfde geldt stunt Odds en maakt de 3-0 nog goed).
Vanuit Skopje is het vrij ver volgens mij en van Albani? naar Griekenland is de verbinding volgens mij niet erg goed. Ook is het met huurauto's maar de vraag of je daar zomaar mee naar het buitenland mag. Dus dat lijkt me niet echt een optie.Eventueel vliegen op Skopje of Tirana en dan een huurauto?
Dat zal in die landen geen fortuin kosten.
De club heet Odd. Niet Odds.
De UEFA gebruikt Odds BK als naam. Ik was lui en had de BK weggelaten in m'n vorige post. Maar je hebt gelijk, het moet zijn Odd of Odds BK en niet Odds.De club heet Odd. Niet Odds.
In 2012 hebben ze hun naam gewijzigd van Odd Grenland naar Odds BK.Grenland is niet meer aan de orde?