AZ in Europa.

inhethoekje

Active member
Leuk dat ze door zijn, het is ze gegund, maar dit team gaat, ook omdat het niet overloopt van kwaliteit en de bank ook niet veel is, hierdoor wel dusdanig veel punten verspelen dat een Top 6 erg moeilijk gaat worden.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Leuk dat ze door zijn, het is ze gegund, maar dit team gaat, ook omdat het niet overloopt van kwaliteit en de bank ook niet veel is, hierdoor wel dusdanig veel punten verspelen dat een Top 6 erg moeilijk gaat worden.
Het is juist heel goed voor de punten dat AZ het gehaald heeft. Ieder punt wat ze nog halen is mooi meegenomen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Prachtig voor AZ. Wat speelde die Vd Linden goed en wat een irritante Roemenen. Die scheidsrechter was echt een knuppel. Die kaartenverdeling. Belachelijk!
 

inhethoekje

Active member
Het is juist heel goed voor de punten dat AZ het gehaald heeft. Ieder punt wat ze nog halen is mooi meegenomen.


Ik heb al vaker aangegeven dat het mij totaal niet boeit wat andere ploegen halen aan punten, heeft me echt nooit maar dan ook nooit geboeid.
Als Feyenoord niet in een CL of EL zit neem ik alle potten voor kennisgeving aan, ik hoop dat ze winnen maar als het niet zo is, boeien, dat punten gedoe kan me gestolen worden.
Over 2 jaar speelt de kampioen toch voorronde CL dus waar maken we ons druk om.
 

Maasveld

Well-known member
Ik heb al vaker aangegeven dat het mij totaal niet boeit wat andere ploegen halen aan punten, heeft me echt nooit maar dan ook nooit geboeid.
Als Feyenoord niet in een CL of EL zit neem ik alle potten voor kennisgeving aan, ik hoop dat ze winnen maar als het niet zo is, boeien, dat punten gedoe kan me gestolen worden.
Over 2 jaar speelt de kampioen toch voorronde CL dus waar maken we ons druk om.

Dankzij de matige prestaties die jou dus niks boeien wordt het alleen nog maar latiger voor Feyenoord om ?berhaupt Europees te halen. Mij boeit het geen ene fuck omdat VVV de komende jaren toch geen Europees haalt, maar voor Feyenoord zouden goede prestaties toch wel handig zijn.
 

inhethoekje

Active member
Dankzij de matige prestaties die jou dus niks boeien wordt het alleen nog maar latiger voor Feyenoord om ?berhaupt Europees te halen. Mij boeit het geen ene fuck omdat VVV de komende jaren toch geen Europees haalt, maar voor Feyenoord zouden goede prestaties toch wel handig zijn.
Nou en, van mijn part speelt Feyenoord eerst 4 voorondes, ik kan er niet meer wakker van liggen. Het is toch al verrot door het geld. Alsof we ooit nog mogen dromen over een CL of EL cup winst. Ben blij dat ik het nog een keer heb mogen meemaken in 2002 want dat was echt de laatste keer geweest.
 

inhethoekje

Active member
Probleem is dat je daar zelfs geeneens recht meer op het straks.
Beginnen we een eigen Europa Cup competitie. Belgi?, Zwitserland etc etc. Ik raak niet meer opgewonden van een wedstrijd tegen bv Man City als we die loten. Heb de schurft aan op voorhand kansloze nederlagen.
 

leo1949

Well-known member
Ik heb een goed spelend AZ gezien en de spelers beginnen nu meer een team te worden.
Ook de tactiek van Van den Brom werkte goed om het verdedigend op orde te krijgen en in het laatste kwartier toe te slaan.
En nu dit in de competitie en beker voortzetten. :duim:
 

leo1949

Well-known member
HEADELAZ-Groepsfase.png


AZ neemt het in de groepsfase van de Europa League op tegen Athletic Bilbao (Spa), FC Augsburg (Dui) en FK Partizan (Ser).
Dat bleek vrijdagmiddag tijdens de loting in het Grimaldi Forum in Monaco.
Voor AZ-verdediger Rajko Brezancic is het weerzien met FK Partizan speciaal.
De Servi?r genoot bij die club zijn jeugdopleiding.
Bij FC Augsburg zien we een oude bekende: Ragnar Klavan, die met AZ de landstitel pakte in 2009.
 

leo1949

Well-known member
De speeldata van de EL poulewedstrijden zijn de donderdagen van:

17 september, 01 oktober, 22 oktober,
05 november, 26 novenber,10 december
 

leo1949

Well-known member
Ja het is heel slecht wat er gepresteerd is afgelopen zondag dit moet veel beter worden je zou zowat een Feyenoord fan gaan worden.
AZ heeft nu wel de tijd om beter op elkaar ingespeeld te raken en ze weten waar ze aan toe zijn want de transfermarkt sluit ook vanavond.
 

Forza AZ

Well-known member
Ja het is heel slecht wat er gepresteerd is afgelopen zondag dit moet veel beter worden je zou zowat een Feyenoord fan gaan worden.
AZ heeft nu wel de tijd om beter op elkaar ingespeeld te raken en ze weten waar ze aan toe zijn want de transfermarkt sluit ook vanavond.

Waar slaat dat op? Je gaat toch niet zomaar fan van een andere club worden omdat het (even) minder gaat met AZ.
 
Bovenaan