Ik moest echt even denken wie de 3de was, haha.Mooi zo 3 ploegen in de groepsfase EL.
Ik moest echt even denken wie de 3de was, haha.
Het is juist heel goed voor de punten dat AZ het gehaald heeft. Ieder punt wat ze nog halen is mooi meegenomen.Leuk dat ze door zijn, het is ze gegund, maar dit team gaat, ook omdat het niet overloopt van kwaliteit en de bank ook niet veel is, hierdoor wel dusdanig veel punten verspelen dat een Top 6 erg moeilijk gaat worden.
Het is juist heel goed voor de punten dat AZ het gehaald heeft. Ieder punt wat ze nog halen is mooi meegenomen.
Ik heb al vaker aangegeven dat het mij totaal niet boeit wat andere ploegen halen aan punten, heeft me echt nooit maar dan ook nooit geboeid.
Als Feyenoord niet in een CL of EL zit neem ik alle potten voor kennisgeving aan, ik hoop dat ze winnen maar als het niet zo is, boeien, dat punten gedoe kan me gestolen worden.
Over 2 jaar speelt de kampioen toch voorronde CL dus waar maken we ons druk om.
Nou en, van mijn part speelt Feyenoord eerst 4 voorondes, ik kan er niet meer wakker van liggen. Het is toch al verrot door het geld. Alsof we ooit nog mogen dromen over een CL of EL cup winst. Ben blij dat ik het nog een keer heb mogen meemaken in 2002 want dat was echt de laatste keer geweest.Dankzij de matige prestaties die jou dus niks boeien wordt het alleen nog maar latiger voor Feyenoord om ?berhaupt Europees te halen. Mij boeit het geen ene fuck omdat VVV de komende jaren toch geen Europees haalt, maar voor Feyenoord zouden goede prestaties toch wel handig zijn.
Nou en, van mijn part speelt Feyenoord eerst 4 voorondes,
Beginnen we een eigen Europa Cup competitie. Belgi?, Zwitserland etc etc. Ik raak niet meer opgewonden van een wedstrijd tegen bv Man City als we die loten. Heb de schurft aan op voorhand kansloze nederlagen.Probleem is dat je daar zelfs geeneens recht meer op het straks.
Leuk dat ze door zijn, het is ze gegund, maar dit team gaat, ook omdat het niet overloopt van kwaliteit en de bank ook niet veel is, hierdoor wel dusdanig veel punten verspelen dat een Top 6 erg moeilijk gaat worden.
Ja het is heel slecht wat er gepresteerd is afgelopen zondag dit moet veel beter worden je zou zowat een Feyenoord fan gaan worden.
AZ heeft nu wel de tijd om beter op elkaar ingespeeld te raken en ze weten waar ze aan toe zijn want de transfermarkt sluit ook vanavond.