AZ - Ajax, de topper van de 1e speelronde

JFK

Well-known member
Dat verhaal na afloop ook. Wat een enorme droeftoeter.

Nou inderdaad. Het wordt steeds gekker met die lui. Kazim die helemaal ondersteboven is van mening van Tevrede, Maher die het vreemd vond dat ie geen uitnodiging kreeg van de BC en nu weer dit geneuzel.
Ik hoop dat de grote El Ghazi even op de vingers getikt wordt door de leiding. Letterlijk op de vingers tikken mag ook.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat niemand die jongens vertelt dat kritiek op prestaties bij het profbestaan hoort.
 

SanMark.

Well-known member
Nou inderdaad. Het wordt steeds gekker met die lui. Kazim die helemaal ondersteboven is van mening van Tevrede, Maher die het vreemd vond dat ie geen uitnodiging kreeg van de BC en nu weer dit geneuzel.
Ik hoop dat de grote El Ghazi even op de vingers getikt wordt door de leiding. Letterlijk op de vingers tikken mag ook.

Het is toch niet vreemd als je een coach hebt die zegt dat er een goede eerste helft is goed voetbalt thuis tegen Rapid.

Als iedereen in je omgeving vind dat jij zeer goed bent, dan kunnen de supporters toch geen andere mening hebben, of ze hebben er geen verstand van natuurlijk en dat mag je dan best even duidelijk maken na een goal.
 

JMD

Well-known member
Nou inderdaad. Het wordt steeds gekker met die lui. Kazim die helemaal ondersteboven is van mening van Tevrede.
Dit vooral. Die 'stoere jochies' zijn zo stoer dat ze bij de minste kritiek al direct zo ongeveer in huilen uitbarsten.

El Ghazi, Maher, Kazim, Zivkovic, Castaignos. Allemaal verschrikkelijke ventjes. Denk dat SanMark heel dicht bij de waarheid zit idd, jarenlang wordt door hun directe omgeving alleen maar stroop om de mond gesmeerd, die zijn elke realiteit uit het oog verloren, en ja, dan kan je niet meer tegen kritiek, want er is jarenlang gezegd dat jij beter bent dan Messi.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Fuck, je kunt een jongen natuurlijk niet terecht wijzen als je zelf voor de camera doet geloven alsof je de meest talentvolle selectie ooit traint en je de prestaties op loopt te hemelen.
 

Pascallovic

Well-known member
Dit soort spelers willen gewoon alleen klapvee als supporters. We mogen wel juichen als het goed gaat, maar als de prestaties ondermaats zijn moeten we onze kop houden
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dit soort spelers willen gewoon alleen klapvee als supporters. We mogen wel juichen als het goed gaat, maar als de prestaties ondermaats zijn moeten we onze kop houden

SanMark. geeft verder een nog groter probleem aan, een coach die doet voorkomen of alles geweldig is en alleen maar de kronkels aanmoedigt.
 

SanMark.

Well-known member
SanMark. geeft verder een nog groter probleem aan, een coach die doet voorkomen of alles geweldig is en alleen maar de kronkels aanmoedigt.

Nou dat is erop dit moment bij Ajax aan de hand. Hoe dat bv met Kazim en Mahar zit weet ik niet.
 
G

Gast

Guest
Ik vond Ajax tot en met het middenveld wel behoorlijk spelen. De volgende stap voor de staf + spelers is het cre?ren van uitgespeelde kansen. Want die zien we nog altijd veel te weinig. Daarom vind ik 0-3 wel wat geflatteerd. Ik vond Tete, Veltman en Sinkgraven trouwens in positieve zin een opvallende wedstrijd spelen.
 

Pascallovic

Well-known member
SanMark. geeft verder een nog groter probleem aan, een coach die doet voorkomen of alles geweldig is en alleen maar de kronkels aanmoedigt.
Had het meer over het rijtje spelers die JMD opsomde, dan enkel over El Ghazi. Natuurlijk helpt in het geval van El Ghazi ook niet mee dat de trainer in de pers doet voorkomen alsof het een zeer getalenteerde speler is. Hij kan voetballen, maar is geen wereldster in wording.
 

Keyser S?ze

New member
Dit vooral. Die 'stoere jochies' zijn zo stoer dat ze bij de minste kritiek al direct zo ongeveer in huilen uitbarsten.

El Ghazi, Maher, Kazim, Zivkovic, Castaignos. Allemaal verschrikkelijke ventjes.

Allemaal met een kleurtje. Je bent toch geen racist?
 

Simon

Administrator
Forumleiding
Ik was in ieder geval blij om te zien dat het bij dergelijke wedstrijden ook gezellig kan blijven zonder politieinzet.
Er wordt (vanuit de niet-voetbalhoek) vaak geklaagd dat het voetbal de zoveel kost omdat er zo veel wordt uitgegeven aan de aanwezige agenten, maar er wordt nooit eens goed onderzoek gedaan naar het aantal agenten dat daadwerkelijk nodig is bij voetbalwedstrijden.

Het wordt nu voornamelijk top-down besloten door burgemeesters die vaak 'voor ze zekerheid' veel politie inzetten, vaak t? veel in mijn ogen.
Waarom maak je de clubs niet deels verantwoordelijk door de inzet van meer stewards en strengere straffen als het uit de hand loopt.
 

Janssen

Well-known member
Haha die El Ghazi. Beetje stoer doen op het veld en dan voor de interviewer na afloop niks willen uitleggen.
 
Bovenaan