AZ - Ajax, de topper van de 1e speelronde

Max

Administrator
Forumleiding
Grabbelaartje die keeperT. Ik dacht dat AZ daarvan af wilde.
 

JMD

Well-known member
Keepertje.... Die 1e goal kan je hem nog vergeven (elke keeper staat standaard 5m voor zijn goal) maar die 2e en 3e mag hij wel hebben.
 

mainsupreme

New member
Leuk die 0-3, maar ik heb nog geen enkele echte mooie aanval gezien en veel defensief gestuntel.

Dus ondanks 3 goals, lijkt het echt nog nergens op. Dirk zou het een "op karakter" 0-3 noemen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
WE worden kampioen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Straks weer zeggen dat je dat niet hebt geroepen om vakx (nog steeds op vakantie?) op de kast te jagen.

Wil nog wel steeds een ervaren linksbuiten en centrale verdediger erbij.
Het middenveld is prima bezet verder.

Gaat beide niet gebeuren. Jullie hebben die Duitser al gehaald als buitenspeler en een ervaren optie als Elia hebben jullie ook geen interesse in getoond. Verder hebben jullie genoeg centrale verdedigers en ziet de technische staff de beperkingen van de heren verdedigers niet zo.
 

mainsupreme

New member
S


Gaat beide niet gebeuren. Jullie hebben die Duitser al gehaald als buitenspeler en een ervaren optie als Elia hebben jullie ook geen interesse in getoond. Verder hebben jullie genoeg centrale verdedigers en ziet de technische staff de beperkingen van de heren verdedigers niet zo.

weet ik ook, maar die constant geblesseerde lichtgewicht wordt geen concurrent van de uiterst beperkte Fischer. Gelukkig kan Sinkgraven het invullen.
 

JMD

Well-known member
Nou, daar gaan we weer. Ben benieuwd of AZ nog iets kan doen of dat Ajax eenvoudig gaat uitlopen.
 
Bovenaan