AZ - Ajax, de topper van de 1e speelronde

JMD

Well-known member
Zometeen begint in het AFAS-stadion de topper van de 1e speelronde, de nummer 3 tegen de nummer 2 van vorig seizoen: AZ - Ajax.

Scheidsrechter is dhr. Kuipers.

AZ: Rochet,Johansson,Gouweleeuw,
v.d.Linden,Haps,Henriksen,Ort?z,Haye,
v.Overeem,Janssen,Dos Santos

Ajax: Cillessen,Tete,Veltman,Riedewald,
Dijks,Bazoer,Klaassen,Gudelj,El Ghazi,
Milik,Sinkgraven

Dos Santos wordt vervangen vanwege blessure, Vaanholt (ofzoiets) vervangt hem
 

mainsupreme

New member
Zometeen begint in het AFAS-stadion de topper van de 1e speelronde, de nummer 3 tegen de nummer 2 van vorig seizoen: AZ - Ajax.

Scheidsrechter is dhr. Kuipers.

AZ: Rochet,Johansson,Gouweleeuw,
v.d.Linden,Haps,Henriksen,Ort?z,Haye,
v.Overeem,Janssen,Dos Santos

Ajax: Cillessen,Tete,Veltman,Riedewald,
Dijks,Bazoer,Klaassen,Gudelj,El Ghazi,
Milik,Sinkgraven

Dos Santos wordt vervangen vanwege blessure, Vaanholt (ofzoiets) vervangt hem

Gelukkig geen Fischer, eens kijken wat deze twee Fjes teams op de mat kunnen leggen
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wel leuk dat AZ weer een jeugdexponent door kan schuiven. Kunnen ze mooi hun jeugdopleiding van het jaar prijs waar maken.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Boeiende wedstrijd op papier. Over tien minuten thuis, dan ga ik wel even kijken.
 

mainsupreme

New member
Milik doet een El Ghazi'tje en gaat voor eigen kansen. Wilde net typen dat zijn basistechniek vaak het beste lijkt van alle Ajacieden.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
AZ heeft op papier best een leuk elftal, maar ik vind het vooral een elftal vol lichtgewichten. Niet verrassend dat Ajax tot dusver een maatje te groot lijkt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik heb ze de eerste helft vorige week tegen de Turken zien spelen en toen was ik niet erg onder de indruk. Verder inderdaad een hoop lichtgewichten. Als er club dit jaar de top drie zou kunnen bedreigen is het Vitesse.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik heb ze de eerste helft vorige week tegen de Turken zien spelen en toen was ik niet erg onder de indruk. Verder inderdaad een hoop lichtgewichten. Als er club dit jaar de top drie zou kunnen bedreigen is het Vitesse.

Eens.
 

JFK

Well-known member
AZ heeft op papier best een leuk elftal, maar ik vind het vooral een elftal vol lichtgewichten. Niet verrassend dat Ajax tot dusver een maatje te groot lijkt.

Ik vind ze gelijkwaardig. AZ speelt niet onaardig en ze cre?eren kansen. Het wordt nog 1-1 door gestuntel van Veltman.
 

JMD

Well-known member
Volgens mij is Ajax altijd heel goed op de openingsspeeldag. Verloor volgens mij de afgelopen 25 jaar alleen in het Van Bastenjaar de 1e wedstrijd, bij Willem II.
 
Bovenaan