Atletiek

erka

Well-known member
Hoppa, goud voor Femke Bol op de 400 vlak in een fantastisch NR, gaat de combi met de horden doen.
Lieke Klaver 6e dacht ik. Die liep wat verkrampt. Maar Bol loopt zo natuurlijk gemakkelijk.
 

Maasveld

Well-known member
Wat is Jeroen Stekelenburg toch een goede en fijne interviewer. Niet dat zuigende van veel van zijn collega's. Nu ook weer met de gevallen Emma Oosterwegel op de zevenkamp.
Grillige interviewer. Met Bonevacia was bijvoorbeeld tenenkrommend.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Hallo zeg, Femke Bol declasseert de concurrentie. Unieke prestatie, winnen op de 400m en op de 400m horden!
 

erka

Well-known member
Ik vind haar echt geweldig. Precies je plan uitvoeren, nergens door laten afleiden en dat op die leeftijd. Ze maakt echt nooit een foutje. Manman. Volgens mij is ze mentaal extreem sterk. Dat kan niet anders. En buiten de baan normaal, geen rare interviews ofzo.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik vind haar echt geweldig. Precies je plan uitvoeren, nergens door laten afleiden en dat op die leeftijd. Ze maakt echt nooit een foutje. Manman. Volgens mij is ze mentaal extreem sterk. Dat kan niet anders. En buiten de baan normaal, geen rare interviews ofzo.
Eens. Ik heb inmiddels wel een crush op haar hoor. Wat een prachtige dame, in alle opzichten.
 

erka

Well-known member
Alleen zo jammer dat die Amerikaanse McLaughlin nog beter is. En die is helaas net zo jong...
 

JMD

Well-known member
Ik vind haar echt geweldig. Precies je plan uitvoeren, nergens door laten afleiden en dat op die leeftijd. Ze maakt echt nooit een foutje. Manman. Volgens mij is ze mentaal extreem sterk. Dat kan niet anders. En buiten de baan normaal, geen rare interviews ofzo.
Inderdaad. En ook vorig jaar gewoon duidelijk maken dat je voor een medaille ging in Tokyo. Niet dat van 'ik wil nu leren en dan in Parijs vlammen' (waarbij je dan nooit weet hoe de concurrentie dan is). Gewoon gaan met die banaan en niet moeilijk doen.
 

JMD

Well-known member
Ik vind Jeroen Stekelenburg echt een engnek en absoluut niet fijn om naar te luisteren.
Ik vraag me elke keer af (en dat heb ik ook bij Milan van Dongen) of hij nou zonder de kruiwagen van zijn vader ook daar had gestaan. Dat interview met Oosterwegel was heel goed, eerlijk is eerlijk, maar het is vaak chef open deuren en vind het vaak een pratende etalagepop met 0 uitstraling als hij dan voor de camera staat (wat zijn stiefbroer, Van Dongen dus, dan wel meer heeft).
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik heb dan weer helemaal niets met die commentator. Een tijdje geleden is me opgevallen dat hij bij wedstrijden waar Nederlanders aan meedoen altijd op hele rare momenten hun naam noemt. En sindsdien kan ik niets anders meer horen.
 

Maasveld

Well-known member
Ik heb dan weer helemaal niets met die commentator. Een tijdje geleden is me opgevallen dat hij bij wedstrijden waar Nederlanders aan meedoen altijd op hele rare momenten hun naam noemt. En sindsdien kan ik niets anders meer horen.
Welke van de 2?
 

JMD

Well-known member
Overigens: erg knap natuurlijk alle atletiekresultaten, maar het is na het WK al vrij snel het 2e grote toernooi (en voor de Gemenebestlanden het 3e, die hadden ook nog de Commonwealth Games, die in de Commonwealth best belangrijk worden gevonden), dus het is ook wel gedevalueerd imo...

Verder vind ik atletiek mooi om te volgen, maar door al die toernooien vind ik het wel flinke overkill worden... De hele zomer is er al atletiek
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Welke van de 2?

Geen idee hoe die gozer heet. Maar dit is een voorbeeld. Vanaf een seconde of 50 zegt 'ie "Aan de buitenkant, Klaver. Net zo snel en voortvarend gestart als in Eugene. Femke Bol. Klaver heeft een behoorlijke voorsprong".

Waarom zegt 'ie daar 'Femke Bol'? En dat doet 'ie dus letterlijk elke race, zo random de naam noemen van een Nederlandse atleet. Het is een kleinigheid, maar ik kan mezelf niet meer stoppen om er niet elke race op te letten.
 

Maasveld

Well-known member

Geen idee hoe die gozer heet. Maar dit is een voorbeeld. Vanaf een seconde of 50 zegt 'ie "Aan de buitenkant, Klaver. Net zo snel en voortvarend gestart als in Eugene. Femke Bol. Klaver heeft een behoorlijke voorsprong".

Waarom zegt 'ie daar 'Femke Bol'? En dat doet 'ie dus letterlijk elke race, zo random de naam noemen van een Nederlandse atleet. Het is een kleinigheid, maar ik kan mezelf niet meer stoppen om er niet elke race op te letten.
Ah, Leon Haan. Hele kundige commentator m.i. Oud-atleet ook. 10 keer liever hem bij live-commentaar dan Joris van den Berg.
 
Bovenaan