Atletiek

gevegt

Well-known member
En bij de dames Nienke Brinkman 2e in een dik NR.
Ik hoorde dat Stekelenburg haar na de finish heeft gevraagd of ze nu haar trainingen gaat aanpassen om een echte marathonloopster te worden.
Echt jammer dat ze hem niet heeft neergeslagen.

Edit: hij zei het iets anders, maar het kwam op het zelfde neer.
 
Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
Zilver op de 4x400m estafette gemengd... Wat een eindsprint van Bol, als de race 20m langer duurt wint NL zelfs goud...
 

erka

Well-known member
Die had ik nog ff niet gezien maar nu wel. Wat een fantastische race zeg, van alle 4 trouwens
 

Reinoud

Well-known member
Die had ik nog ff niet gezien maar nu wel. Wat een fantastische race zeg, van alle 4 trouwens
Als je heel kritisch bent viel Bonevacia tegen in de finale. Met zijn tijd in de serie was NL wereldkampioen met een wereldrecord. Uiteraard wel heel makkelijk, maar er zat stiekem nog wel meer in dus.
 

erka

Well-known member
Als je heel kritisch bent viel Bonevacia tegen in de finale. Met zijn tijd in de serie was NL wereldkampioen met een wereldrecord. Uiteraard wel heel makkelijk, maar er zat stiekem nog wel meer in dus.

Misschien wel, maar aan de andere kant wat Bonevacia misschien heeft laten liggen heeft Tony van Diepen weer goedgemaakt, die was net zo snel als de Amerikaan in zijn rondje. Hassan 4e, maar goed die heeft wel wat krediet mag ik hopen.

Ook nog Nederlands record hoogspringen bij de vrouwen. Gebeurt genoeg.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Anouk Vetter op weg naar een medaille op het WK. Oosterwegel ook in de top-8. Moet zeggen dat ik de meerkamp steeds meer ben gaan waarderen. Zo knap om zo goed te zijn op allerlei verschillende disciplines.
 

erka

Well-known member
Dik 58m. Nu Thiam. Die gooit 53m, nu 19 punten verschil. Maar Vetter mag nog een keertje.
 

erka

Well-known member
19 punten voor dus. Heb even naar 800m op Tokyo gekeken. Thiam liep daar 3 seconden sneller dan Vetter op 800m. Vrees dat het niet genoeg is.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
19 punten voor dus. Heb even naar 800m op Tokyo gekeken. Thiam liep daar 3 seconden sneller dan Vetter op 800m. Vrees dat het niet genoeg is.
Verschil in PR is iets meer dan 2 seconden in het voordeel van Thiam. Gaat nog erg spannend worden, verwacht ik.
 
Bovenaan