Atletiek

Maasveld

Well-known member
Favoriete op de 100m Sha'Carri Richardson heeft wat jointjes gerookt en is daarvoor 1 maand geschorst. Daardoor mist ze de Spelen.
 

JMD

Well-known member
Lekker snugger... Overigens vraag ik me echt af wat je sneller/beter gaat doen door jointjes te roken.

Gisteren trouwens een WR op de 400m horden bij de heren door de Noor Warholm. Het record was van de Spelen van 1992.
Femke Bol won dat onderdeel bij de dames, en deed dat in een NR
 

Batigoal

Well-known member
Haar moeder is blijkbaar kort geleden overleden en ze heeft in een verdrietige bui een paar jointjes gerookt. Mag niet, maar niets menselijks is haar vreemd.
 
Laatst bewerkt:

Maasveld

Well-known member
Bol loopt nog maar even bijna 1 seconde van haar NR af. Een halve seconde boven het WR en 4de snelste vrouw ooit nu.
 

Maasveld

Well-known member
Bashir Abdi verpulvert het Europees record in de marathon van Rotterdam met meer dan 40 seconden. Tevens royaal onder het parcoursrecord.
 

Batigoal

Well-known member
Wat een fantastische race van Bashir Abdi zeg!! Altijd leuk om te kijken de Marathon van Rotterdam.
 

Batigoal

Well-known member
Wat een geweldige prestatie van hem! Echt een topatleet. Vind dat hij bijzonder weinig aandacht krijgt in de media, ook na zijn topprestatie op de OS. Hopelijk verandert dat nu.
 

Reinoud

Well-known member
Wat een geweldige prestatie van hem! Echt een topatleet. Vind dat hij bijzonder weinig aandacht krijgt in de media, ook na zijn topprestatie op de OS. Hopelijk verandert dat nu.
Het AD doet wel veel met atletiek en zeker lopen. Pim Bijl is goed ingevoerd en podcasts Pacers ook leuk. Verder heeft Helden ook altijd wel veel aandacht voor atletiek.
 

erka

Well-known member
Het AD doet wel veel met atletiek en zeker lopen. Pim Bijl is goed ingevoerd en podcasts Pacers ook leuk. Verder heeft Helden ook altijd wel veel aandacht voor atletiek.

En op Nederlandse TV wordt atletiek ook best veel uitgezonden en is er juist voor iemand als Abdi veel aandacht.
 

JMD

Well-known member
Nienke Brinkman (28, oud-hockeyster) verpulverde overigens het NL record met meer dan 1 minuut... Het was pas haar 2e race, ze is door de corona-pandemie gestopt met hockey en gaan hardlopen (begreep ik). Dat is dan ee goede carriereswitch geweest.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Arjen Robben liep 3:13 in zijn eerste marathon. Ook lang niet slecht.

Zeker niet, maar dat is een tijd die ik bij een goede voorbereiding ook zou kunnen lopen. Ik had hem sneller ingeschat. Mijn PR staat op 3.18 op een zeer heuvelachtig parcours en de laatste paar weken niet meer optimaal kunnen trainen. Maar goed als hij dit zonder al teveel training heeft gedaan is wel indrukwekkend.
 
Bovenaan