Dat is ook zo, maar aan de andere kant weet jij net als ik dat de 'dopingnemers' altijd een voorsprong hebben op degenen die ze moeten oppakken. Zie Armstrong, zie EPO, zie ... Ook bv Marion Jones, daar wist je gewoon van dat er iets niet klopte, een paar jaar later bleek dat de waarheid. En wat te denken van de Oostduitsers.
Overigens blijf ik ondanks die bedenkingen wel altijd genieten van de sport, die race van Hassan van gisteren komt echt in mijn top3 van mooiste sportmomenten van 2019, op zeker.
Sowieso vind ik dat je sporters nooit dat soort vragen over andere sporters moet stellen.Schippers zat gister bij DWDD en op het moment dat het over mogelijk doping gebruik van Hassan ging zag je dat ze zich niet comfortabel voelde bij het gesprek, zeker toen ook haar eigen prestaties benoemd werden.
Dank voor de tip.Het boek van Michel Rasmussen is wat dat betreft wel interessant om te lezen.
Sowieso vertrouw ik Schippers ook voor geen cent.
Als ze gebruikt, dan werkt het de laatste paar jaar in elk geval iets minder dan eerst. Opvallend dat het juist minder ging toen onder die Amerikaan ging trainen.Sowieso vertrouw ik Schippers ook voor geen cent.
Waarom niet?Sowieso vind ik dat je sporters nooit dat soort vragen over andere sporters moet stellen.
.
Waarom niet?
Bekele is het wereldrecord op de marathon van Kipchoge inmiddels tot op 1 seconde benaderd. Die zou dus onder dezelfde omstandigheden ook een heel eind moeten komen. Maakt deze prestatie niet minder indrukwekkend overigens.Nou, ik denk dat helemaal niemand anders in de hele wereld dit kan.
Fantastische prestatie, maar niet heel erg waardevol.
Flinke hap ook meteen, terwijl daarvoor nooit iemand ook maar in de buurt is gekomen. Opvallende prestatie. Even je PR met 4 minuten verbeteren.