SanMark.
Well-known member
Dat was al lang weg.Heeft Bubka het binnenrecord nog of is dat ook al weg?
Officieel is er ook geen verschil in WR bij het polsstokhoogspringen.
Dat was al lang weg.Heeft Bubka het binnenrecord nog of is dat ook al weg?
Oké JMD.Dat was al lang weg.
Officieel is er ook geen verschil in WR bij het polsstokhoogspringen.
Of dat bij iedereen bekend is.Oké JMD.
Blijkbaar dus wel gezien de posts van Erka. 6,15m om 6,18m dusOfficieel is er ook geen verschil in WR bij het polsstokhoogspringen.
Hij heeft er geen verstand van.Blijkbaar dus wel gezien de posts van Erka. 6,15m om 6,18m dus
Ze ging voor het wereldrecord, maar daar bleef ze 9 seconde van verwijderd. Dus eigenlijk heeft ze gefaald!!Sifan Hassan loopt in de regen in Hengelo een bescheiden 25 seconden onder het Europees record op de 10.000 meter.
19 zelfs. Wat een slak.Ze ging voor het wereldrecord, maar daar bleef ze 9 seconde van verwijderd. Dus eigenlijk heeft ze gefaald!!
5,96 , niet 5,86... Zijn PR stond op 5.81... (van eind januari)NR polshoog van Menno Vloon 5.86m. Dat is serieus goed.
Zijn PR stond op 5.85 ergens in 2017 gesprongen ( net even opgezocht)
En uiteraard achter die Zweed5.96, zo dan. Dat is echt een gigantische prestatie zelfs. Hij ging dus in zijn 1e over 5.86 en zijn 3e was over 5.96
Volgens mij zit je Europees dan net achter Duplantis en Lavillenie.
Er staat ook in 5,86 waarschijnlijk had iemand dus wiki al aangepast toen ik keek, want daar stond dus 5.86 op.Volgens nos.nl niet...Polsstokhoogspringer Vloon verpulvert nationaal record en nadert zesmetergrens
Vloon springt bij indoorwedstrijden in Clermont-Ferrand (Frankrijk) over 5,96 meter. Zijn oude nationale record stond op 5,81.nos.nl
En uiteraard achter die Zweed
Ik dacht dat er stond dat hij dan Europees achter de drie Fransen stond. Ik heb net mijn eerste slok bier op dus daar kan mijn misread niet aan liggen.Dat is Duplantis.