Atletiek

Maasveld

Well-known member

Pascallovic

Well-known member
Die FBKGames in de nieuwe opzet om het zogenaamd moderner te maken zijn geen succes. Wat een herrie de hele tijd. Ook goed voor de concentratie van de atleten.
 

Maasveld

Well-known member
Schippers eruit geschoten op het NK. Duidelijk te zien dat ze een stuk eerder weg was dan de rest, maar het lag natuurlijk aan het startblok. Wat een arrogant kutwijf is dat zeg.
 

JMD

Well-known member
Schippers eruit geschoten op het NK. Duidelijk te zien dat ze een stuk eerder weg was dan de rest, maar het lag natuurlijk aan het startblok. Wat een arrogant kutwijf is dat zeg.

Ik dacht precies hetzelfde toen ik de beelden net zag. Tevens was haar starttijd ook korter dan 0,1 sec.
 

erka

Well-known member
Vanavond Diamond League Brussel, altijd leuk. Gisteren was Z?rich maar dat viel een beetje tegen.
 

JMD

Well-known member
Vanavond Diamond League Brussel, altijd leuk. Gisteren was Z?rich maar dat viel een beetje tegen.
De Ivo van Damme Memorial. :)

Toch vind ik de Diamond League in deze opzet minder. Veel te veel wedstrijden. Vroeger waren het er een stuk of 5, dat vond ik persoonlijk leuker.
 

erka

Well-known member
9.79 op de 100m door Coleman.

En nog een wereldtijd: 12.43 op de 5000m.
 
Laatst bewerkt:

Pascallovic

Well-known member
Nieuw wereldrecord op de marathon bij de heren. De nieuwe toptijd is 2 uur 1 minuut en 40 seconden van Kipchoge. Oude record was 2 uur 2 minuten en 57 seconden.
 

Mommiej

Well-known member
Sifan Hassan haalt ook even meer dan minuut van het Europese record van Kiplagat af op halve marathon.
 

erka

Well-known member
Toptijden in Rotterdam (het kan dus toch wel!)

Winnaar loopt 2:04:11, nieuw parcourrecord
2e Europese tijd ooit gelopen door de nr 2
en NR Marathon van Abdi Ngeye, 2:06:17
 

Batigoal

Well-known member
Mooie finale hoor! Hele goeie tijden en dat terwijl er van te voren gevreesd werd voor de omstandigheden. Die Nageeye is wel een toffe kerel.
 
Bovenaan