Atletiek

erka

Well-known member
1500m, drie Kenianen die er als een gek vandoor gaan. Bijzondere taktiek.

edit: eentje gaat er kapot waardoor een Noor het brons wint.
 

gevegt

Well-known member
Ik heb nog een vrijkaartje voor het WK indoor. Ik denk er over om die aan een bevriende Ajacied te schenken.
Wanneer is het speerwerpen aan de beurt?
 

erka

Well-known member
Nu dus ook de Britten als land maar bannen van de Olympische Spelen.

Maar dat past natuurlijk niet in de anti-Russische propaganda van onze westerse wereld.
 

erka

Well-known member
De opkomst van Britse sporters rond die tijd is idd op zijn minst opvallend te noemen. Net zoals de Spaanse opkomst in 2008.

En de Chinezen tussen 2000-2010 met die bizarre zwemster als meest extreem geval.
En de Grieken rond Athene 2004 die ineens h??l goed in atletiek werden en daarna bijna allemaal wegvielen.

etc. etc.

Het is een patroon.
 

JMD

Well-known member
En de Chinezen tussen 2000-2010 met die bizarre zwemster als meest extreem geval.
En de Grieken rond Athene 2004 die ineens h??l goed in atletiek werden en daarna bijna allemaal wegvielen.

etc. etc.

Het is een patroon.
Die zwemster?? Help me even...

Sowieso heeft China altijd gekke pieken. Op het WK Zwemmen van 1994 zwommen de Chinezen briljant, het jaar erop werden ze allemaal gepakt...
 

erka

Well-known member
Die vrouw in Londen, die sneller zwom in het laatste deel van de wisselslag dan Lochte bij de mannen...naam weet ik niet meer. Maar die is tot nu toe schoon bevonden.
Eigenlijk kon dat niet.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
De opkomst van Britse sporters rond die tijd is idd op zijn minst opvallend te noemen. Net zoals de Spaanse opkomst in 2008.

Ik zeg zeker niet dat doping er niks mee te maken heeft, maar nadat de spelen toegewezen zijn in 2005 is er ook flink ge?nvesteerd in faciliteiten, breedtesport, coaching e.d. Die investeringen gaan nog steeds door. Dat helpt prestaties natuurlijk ook veel.
 

JMD

Well-known member
Ik zeg zeker niet dat doping er niks mee te maken heeft, maar nadat de spelen toegewezen zijn in 2005 is er ook flink ge?nvesteerd in faciliteiten, breedtesport, coaching e.d. Die investeringen gaan nog steeds door. Dat helpt prestaties natuurlijk ook veel.

Dat zal zeker ook meehelpen ja.
 
Bovenaan