gevegt
Well-known member
In 2015 werd ze wereldkampioen zonder dat rare bandje.
Met hoeveel tijdsverschil eigenlijk?
In 2015 werd ze wereldkampioen zonder dat rare bandje.
Met hoeveel tijdsverschil eigenlijk?
Ze is dus trager geworden met al die spieren. Die trainer blijft een twijfel geval.In 2015 liep ze 21.63. Vandaag 22.05.
Kuttijd. Geen progressie.
Dat je van regen langzamer gaat lopen snap ik, baan wordt gladder e.d.. Maar vraag me wel af waarom je langzamer gaat lopen als het kouder is. Oke, bij temperaturen onder de 10 graden is dat logisch, maar volgens mij was het een graad of 17-18 daar. Dat is toch best te doen? Lijkt me beter dan te warm.21.63 was toch in een warm Bejing? Het regende nu zelfs in London. Andere omstandigheden. Maar nog geen reden om met zekerheid te stellen dat het een vooruitgang is.
Niet meer. Dat is uit.heeft dafne een vriendje dat DJ is ?
heeft dafne een vriendje dat DJ is ?
Juist. Komt bij dat de mannen veel sneller zijn.
Is geloof ik alweer een tijd uit. Schema's liepen een beetje uiteen.
Motorisch ziet het er bij de vrouwen ook niet uit.
Ik hoorde die man in het nette pak anders zeggen dat de billen en de hamstrings er prima uitzagen.
Uiteraard, het kleine broertje (of zusje) van Amsterdam.Schippers gaat gehuldigd worden in Utrecht. Dat wordt zo langzamerhand de hoofdstad van sportende vrouwen.
Ik leef met hem mee. Die heeft het toch niet bepaald getroffen in zijn leven.Zuur voor Bolt dit.
Die is er over 3 jaar gewoon weer bij.Wat een dramatisch eindtoernooi voor Bolt. Blijft een legendarische atleet, maar zal aan de afgelopen 2 weken toch een nare smaak overhouden.