Andere buitenlandse competities

Abubakari

Well-known member
Ik ben er dus echt helemaal klaar mee nu, 1 uit de laatste 3, nu weer 1-1 thuis tegen Ruh Brest. Die kunnen er dus echt niks van he. ​​
En Pavlov na afloop elke keer weer dezelfde reactie he? Treed eens op man. En die wissels ook weer... Sta je 1-1 wacht Pavlov tot de 89 minuut voor hij Teterenko brengt... Ja dan hoeft het al niet meer.
En ik roep al weken, begin nou met Trubilo en zet die gare Buraev eens op de bank. Die komt al weken geen lantaarnpaal voorbij. En Trubilo gister gelijk weer een assist he.
Kom je in de slotfase eindelijk op 1-0, veroorzaakt zo'n paardenmongool weer een penalty, geef je het nog weg ook. Ik verlang nu alweer naar de winterstop.
 

Forza AZ

Well-known member
In Oostenrijk was LASK tegen de afspraken in eerder begonnen met volledige teamtraining. Als straf daarvoor krijgen ze nu 6 punten in mindering. De kampioenspoule beginnen ze nu niet met 3 punten voorsprong op Salzburg, maar met 3 punten achterstand.
 

JMD

Well-known member
De competitie in Polen gaat vanaf 19 juni weer publiek toestaan bij de duels. Maximaal 1/4 van het stadion mag gevuld zijn.
 

Batigoal

Well-known member
Zowel Sporting, FC Porto als Benfica verspeelden alle drie punten. Bij Benfica (0-0 tegen Tondela) waren de supporters zo boos dat ze de spelersbus bekogelden met stenen. Julian Weigl en Andrija Zivkovic raakten daarbij zo gewond dat ze naar het ziekenhuis moesten.
 

Abubakari

Well-known member
Nou, dan zal ik het maar gewoon zeggen, vorige week 1-0 verloren van Minks. Dit is niet leuk meer.
 

Forza AZ

Well-known member
Bij de Hongaarse bekerfinale hielden de toeschouwers zich niet aan de anderhalve meter regel.

Ik zag ook beelden van een Servische wedstrijd waar de fanatieke fans gewoon dicht bij elkaar stonden.

Ook al laat je maar een beperkt aantal fans toe, je voorkomt toch haast niet dat fans elkaar opzoeken.
 

U.G.

Well-known member
Zowel Sporting, FC Porto als Benfica verspeelden alle drie punten. Bij Benfica (0-0 tegen Tondela) waren de supporters zo boos dat ze de spelersbus bekogelden met stenen. Julian Weigl en Andrija Zivkovic raakten daarbij zo gewond dat ze naar het ziekenhuis moesten.


Jawel. De 1ste speeldag uit het nieuwe normaal era, eens kijken : Voetballers belanden in het ziekenhuis vanwege eigen supporters uit Lissabon. Pepe herstelt een fout met een domme overtreding en maakt vervolgens heel snel theater. De Porto voorzitter speelt weer eens grof op de man en vanuit Lissabon wordt direct teruggeslagen, alsof er 24 uurs watch op staat en de media smullen er natuurlijk van. De arbitrage maakt er overal weer een potje van, en Sporting kreeg de kans om in te lopen maar besloot het toch maar niet te doen. Kortom, nu alleen nog publiek er bij en alles is gewoon weer normaal.
 

Abubakari

Well-known member
Bijna 0-1 verloren, totdat Artem Serdyuk in de slotminuut nog de dikverdiende 1-1 binnen schiet. Nu al vijf wedstrijden op rij niet meer gewonnen.

Eigenlijk is het FC of Dinamo of Bgu Mens, maar in Wiet Rusland is het Minsk, tenzij je uit Minks komt, daar is het inderdaad Minks.
 

Forza AZ

Well-known member
Bij Rostov uit Rusland zijn 6 spelers positief bevonden op Corona. En daarom is de hele selectie in quarantaine gegaan.

De Russische bond eiste echter dat ze toch hun wedstrijd speelden vanavond tegen Sochi. Dus werd een jeugdelftal opgesteld door Rostov, dat met 10-1 in de pan werd gehakt.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik kwam 'm tegen bij Livescores, maar dit verhaal erachter verklaart veel.
 

ALenstra

Well-known member
De Deense bekerfinale tussen Aalborg BK en SonderjyskE is even stil gelegd omdat toeschouwers zich niet aan de corona-regels hielden. Een aantal toeschouwers is verwijderd. Ook werden arrestaties verricht.
 

U.G.

Well-known member
Benfica verliest alweer, dat wordt gezellig daar

Valt wel mee, die aanval op de spelersbus lijkt het werk van hun ultras NN. Omdat ze in het zwart gekleed gingen en onherkenbaar heeft de politie een paar van ze gelicht op verdenking van andere zaken. Waarschijnlijk geintimideerd door het feit dat JL van Sporting en SD van Porto al 2 jaar de voorpaginas halen qua justitie zijn ze nu wat rustiger bij NN. De heringevoerde avondklok her en der in Lissabon zal ook wel meewerken.

Die trainer die redt het niet, en de voorzitter zal wel een naam halen en daarmee klaar.

Wel leuk ( voor mij dan ) dat de peuterspeelzaal van Sporting ( 22 jaar gem. ongeveer) heel matuur speelt, en bijna weer volledig teert op eigen kweek. Eens kijken als het volgend seizoen weer ergens om gaat of de trainer dit hanteert.
 
Bovenaan