Andere buitenlandse competities

JMD

Well-known member
Op het Ierse eiland hebben ze hypercube gevraagd om de competities te verkloten;

http://www.allislandleague.com/

Hypercube strikes again... Ongelooflijk dat daar mensen steeds in blijven trappen, in die diagrammetjes waarin staat hoeveel extra geld er binnen gaat komen enz... Volgens mij heeft nog geen enkel hypercubeplan dat waargemaakt, maar elke keer trappen er toch weer bonden in...
 

Batigoal

Well-known member
Vrijdag wordt de opener van de Zuid-Koreaanse competitie, het Jeonbuk van Lars Veldwijk tegen Suwon Bluewings, wereldwijd uitgezonden via YouTube! Dat wordt dus lekker de K-League volgen. :duim:
 

Batigoal

Well-known member
Verdedigend kampioen Jeonbuk Hyundai won die wedstrijd door een kopbal uit een corner kort voor tijd door de inmiddels 41-jarige spits (!) Lee Dong-Gook, de oud-speler van o.a. Middlesbrough toen zij nog in de Premier League speelden.
 

Abubakari

Well-known member
Leuk stukje op BBC Football over Wit Rusland: http://bbc.com/sport/football/52460387

Batigoal zei:
Dit is vast een herkenbaar artikel voor alle diehard fans van Wit-Russisch voetbal op dit forum!
https://www.bbc.com/sport/football/52460387

Ja, komt me bekend voor.

Maar ik zit opt moment even flink stuk na de nederlaag in de topper tegen Energetik Bgu. Thuis met 1-2 onderuit, dat zag ik niet aankomen en komt hard aan. Als Torpedo Zhodino straks wint bij Slavia Mozyr zijn we onze koppositie kwijt. :hsv:
 

Makanaky

Well-known member
Neem je toch gewoon een extra slok van Roerganger Lukashenko's Ruimhartige Remedie? (geen Rum)
 

Forza AZ

Well-known member
Wit Rusland is niet meer alleen in Europa met voetbal. Vandaag is ook de competitie van Faroer van start gegaan.

NSI won met 3-1 van TB en HB won met 1-0 van EB Streymur
 

Abubakari

Well-known member
Torpedo werd even een 100% strafschop onthouden. Die was er dik binnen.

Mooizo, 0-0 gebleven.

Nu hopen dat BATE niet wint anders gaan die ons op doelsaldo voorbij.
Sowieso bizar dat we het zover hebben laten komen, kijk alleen de corner verhouding, 11-2 voor ons. Maar dat hebik al vaker gezegd, we doen veel te weinig met de corners. Laatste 20 minuten tegen 10 man omdat Energetik ten koste van enorm veel kaarten de zege over de streep trok, maar toen waren we te gehaast.
Nee, mijn weekend is danig verpest. Ongelooflijk dit...
 

Abubakari

Well-known member
Hoe dichter hij bij komt hoe nerveuzer ik word, ik ben al 3 keer wezen schijten vandaag, heb nu al geen nagels meer over...

Straks om 18.00 de kraker der krakers, BATE-Slutsk, de koploper tegen de nummer 2! ​​​​​HUP SLUTSK!
Ik heb er een goed gevoel over, 1-2!
 

Abubakari

Well-known member
Drama. 3-0 verloren en naar plek 4 gezakt.
Meer schoten (5-8), meer hoekschoppen (2-7) maar we doen er geen donder mee. Sta je na 24 minuten met 2-0 achter. TV dwars door de thermopane gesodemieterd, gelijk spijt van, dus bij de buurman 3 huizen verderop (meer dan 1,5 meter afstand dus dat mag) de rest gekeken. Die lul is natuurlijk uitgerekend weer voor BATE, wat een rotavond.
 
Bovenaan