Andere buitenlandse competities

Abubakari

Well-known member
Sinds gevegt voor FC is winnen ze niet meer. Slutsk kon de koppositie overnemen, spelen ze 1-1 tegen Vitebsk, die staan vierde, maar dan nog. :devil:
 
Laatst bewerkt:

Abubakari

Well-known member
Slutsk weer gewonnen, 1-2 bij Shakter Soligorsk. En KOPLOPER! Ha!:heinz:

Volgende week komt de hekkensluiter op bezoek, dus die 3 punten zitten in de pocket.

Dinamo ook weer eens gewonnen, Gurenko mag nog even blijven.

Die prutsers van gevegt hebben uiteraard weer verloren.
 
Laatst bewerkt:

Batigoal

Well-known member
Ook in Polen willen ze weer gaan voetballen. Wie weet dus binnenkort weer net als paar jaar geleden de Ekstraklasa op Eurosport? :duim:
 

Abubakari

Well-known member
Bijna te vroeg gejuicht, 7 minuten na rust stond het zowaar 2-2. Maar in de 88' minuut pakt Slutsk toch nog de winst.
Hele opluchting, verpest toch je hele weekend als Slutsk in zo'n wedstrijd door gemakzucht de winst verspeelt.
 

Abubakari

Well-known member
Het is natuurlijk geen toeval dat Slutsk nu vanuit het niets koploper is en dat de topclub van gevegt nu laatste staat.
 

gevegt

Well-known member
48 van mijn selectiespelers zouden plotseling aan een virus leiden die niet eens bestaat. Ondanks dat ze zijn volgegoten met wodka.
Dan houdt het voor mij op.
 

U.G.

Well-known member
Vanaf 1 juni worden de Portugese liga's 1 en 2 hervat. De voorbereidingen beginnen volgende week.

De noodtoestand is in Portugal ingetrokken, en men kruipt vanaf volgende week langzaam uit de lockdown.

Alle andere sportcompetities zijn wel afgelast.

Edit : Liga 2 wordt niet hervat, blijkt nu. Alleen Liga 1.
 
Laatst bewerkt:

U.G.

Well-known member
En dan met wedstrijden zonder publiek neem ik aan?

Uiteraard.

De verdere voorzorgsmaatregelen en alle stadions moeten officieel nog worden goedgekeurd door het Portugese RIVM. Maar een minister en de premier hebben net gezegd dat ze weer gaan voetballen.
 

JMD

Well-known member
Mooi.

Het maakt mij zo meteen echt niet uit waar gevoetbald wordt, als er maar gevoetbald wordt en er weer gewoon fatsoenlijk livevoetbal is ipv de zoveelste herhaling van weet ik wat.
 

U.G.

Well-known member
Mooi.

Het maakt mij zo meteen echt niet uit waar gevoetbald wordt, als er maar gevoetbald wordt en er weer gewoon fatsoenlijk livevoetbal is ipv de zoveelste herhaling van weet ik wat.

Ik weet eigenlijk niet wat ik er van vinden moet.

In Portugal waren ze er vroeg bij met de maatregelen. Ze zitten naast 'brandhaard' Spanje, maar de fysieke schade valt reuze mee. Ik maakte me borst nat toen het in Italie en vooral Spanje goed fout ging, maar opvallend genoeg...bij ons not much.


Het land heeft ontzettend veel geofferd de afgelopen jaren om uit het dal te klimmen, vele inovaties doorvoeren, opnieuw een exodus van vaklui. Vele initiatieven buiten de EU. En uieindelijk rond het superjaar 2017 ( EK en songfestival ) ging het economisch ook weer voor de wind.

En toen, boem, corona. De neven-effecten zullen ongetwijfeld economisch zwaar wegen. Het land heeft qua gezondheid mazzel gehad, en dat zou je moeten koesteren, maar ik begrijp dat men alles weer wil laten draaien. Maar voetbal is hartstikke bijzaak.

Ze hadden voor mijn part de Nederlandse of Franse lijn mogen volgen voor wat betreft dit seizoen.
 

Abubakari

Well-known member
Misschien wel het sterkste clubteam ter wereld op dit moment?

Waarvan akte.

Al is het natuurlijk ook wel weer logisch dat de koploper bij een middenmoter wint.
 
Bovenaan