Mooi.
Het maakt mij zo meteen echt niet uit waar gevoetbald wordt, als er maar gevoetbald wordt en er weer gewoon fatsoenlijk livevoetbal is ipv de zoveelste herhaling van weet ik wat.
Ik weet eigenlijk niet wat ik er van vinden moet.
In Portugal waren ze er vroeg bij met de maatregelen. Ze zitten naast 'brandhaard' Spanje, maar de fysieke schade valt reuze mee. Ik maakte me borst nat toen het in Italie en vooral Spanje goed fout ging, maar opvallend genoeg...bij ons not much.
Het land heeft ontzettend veel geofferd de afgelopen jaren om uit het dal te klimmen, vele inovaties doorvoeren, opnieuw een exodus van vaklui. Vele initiatieven buiten de EU. En uieindelijk rond het superjaar 2017 ( EK en songfestival ) ging het economisch ook weer voor de wind.
En toen, boem, corona. De neven-effecten zullen ongetwijfeld economisch zwaar wegen. Het land heeft qua gezondheid mazzel gehad, en dat zou je moeten koesteren, maar ik begrijp dat men alles weer wil laten draaien. Maar voetbal is hartstikke bijzaak.
Ze hadden voor mijn part de Nederlandse of Franse lijn mogen volgen voor wat betreft dit seizoen.