Andere buitenlandse competities

U.G.

Well-known member
Vanaf vandaag gaat de Wit-Russische competitie van start en er wordt gewoon gespeeld. :duim:

De staatsleider heeft daar dan ook gezegd dat mensen vooral niet in paniek moeten raken, wodka drinken ( maar niet op het werk ) en een saunaatje pakken en het is al gauw bye bye virus.
 

Batigoal

Well-known member
Door de coronacrisis staat het Noorse voetbal op de rand van het faillissement. Daarop zijn nagenoeg alle spelers, stafleden en medewerkers van alle profclubs in het land ontslagen. Onder meer Stromsgodset, Haugesund, Valerenga en Mjondalen hebben letterlijk iedereen die onder contract stond bij de clubs ontslagen om het hoofd boven water te houden. Verwacht wordt dat de meeste clubs failliet gaan.
 

JFK

Well-known member
Verloren van FC Ruh Brest. :D​​​​​​

​​​​​​Mijn favoriete club heeft net met 3-1 gewonnen, FK Slutsk 4ever!

Oswald heeft in Minsk gewoond en heeft daar die lekkere Marina opgepikt.
Dynamo Minsk is ooit een keer kampioen geweest van de Sovjet-Unie.
Dat kunnen we van Slutsk niet zeggen!
 

Abubakari

Well-known member
Ik vind hun clublied Slutsk from Hell gewoon wel mooi. En je kunt er na afloop altijd lekker geil neuken. Slutsk in overvloed.

 

JFK

Well-known member
Lekker dan, verliest Slutsk van Brest verliezen wij weer de stadsderby tegen de FC met 3-2. Kutscheids geeft ons ook nog een rode kaart.
 

Abubakari

Well-known member
Dit kon je een beetje aan zien komen, de hele week al anders geen praat dan Brest, makje 1-0. Die deksele Artem Milevskiy is één keer weg en je loopt 70 minuten achter de feiten aan. Viel me ook op dat ze veel naast en over schieten, het scheen dat ze naar wodka stonken, ja dan wil ik wel geloven dat je telkens naast schiet.:hsv:
 

De Wolf

Well-known member
MSK Zilina heeft een faillisement aangevraagd. Beetje vreemd omdat ze ook aardig wat geld tegoed hebben van clubs zoals Feyenoord die nog 3,6 miljoen moet betalen voor Bozenik.
 

Forza AZ

Well-known member
MSK Zilina heeft een faillisement aangevraagd. Beetje vreemd omdat ze ook aardig wat geld tegoed hebben van clubs zoals Feyenoord die nog 3,6 miljoen moet betalen voor Bozenik.

Als een club na het missen van 1 of 2 thuiswedstrijden al failliet gaat, dan hebben ze gewoon wanbeleid gevoerd.
 

Forza AZ

Well-known member
Behalve in Wit Rusland wordt er ook nog elders gevoetbald.
Istiklol Doesjanbe won vanmiddag de Supercup van Tadzjikistan door
FC Choedzjand met 2-1 te verslaan. Morgen gaat de competitie ook van start.
 
Bovenaan