Er staat een vraag open in het PSV topic voor je.Maar we leven nu in het nieuwe normaal brother.
Maar ik vind het leuk dat jullie op bezoek komen, jammer dat ik er niet meer bij ben. Alvast welkom !
Er staat een vraag open in het PSV topic voor je.
Vriend!
Veel geld?Als dit waar is ; waarom doet zo'n jongen nu zoiets ?
En uiteraard verliest Sporting prompt thuis met 1-5 van Ajax. Het gevegt effect.Zodra gevegt begint te hupsen voor een club winnen ze niet meer. HSV? 2. Liga, al jaren. PEC? Puntloos onderaan. PSV? Al jaren geen prijs van betekenis gepakt. vfl Bochum? 1 schamele zege.
gevegt is ook geen hagedis, hij is een kameleon, een ongelukskameleon.
En inderdaad, Sporting laat direct punten liggen bij de tot dan nog puntloze rode lantaarndrager. Je bent doomed U.G.
I hate to say i told you so.
En uiteraard verliest Sporting prompt thuis met 1-5 van Ajax. Het gevegt effect.
Bedankt he gevegt!😀👍
Yup, dat heeft die dus kijk nou maar gewoon uit met 'm.Als Gevegt zóveel invloed kan hebben, dan is het echt 1 gevaarlijke gozer.
Terwijl ik dat altijd dacht van de Nederlanders, beetje nat achter de oren enzo.Gewoon mentaal niet matuur genoeg voor 'over de grenzen.'
Het is dat gevegt een hekel heeft aan Cambuur anders zou hij dit weekend Ajax hupsen.En uiteraard verliest Sporting prompt thuis met 1-5 van Ajax. Het gevegt effect.
Bedankt he gevegt!😀👍
Benfica verloor van Kiev, dus daar zullen ze ook wel niet zoveel praatjes hebben. Mager weekje voor de Portugese clubs, al mocht het punt van Porto uit bij Atletico er zijn.Yup, dat heeft die dus kijk nou maar gewoon uit met 'm.
Terwijl ik dat altijd dacht van de Nederlanders, beetje nat achter de oren enzo.
Sterkte iig, vooral met je Benfica familie
Yup, dat heeft die dus kijk nou maar gewoon uit met 'm.
Terwijl ik dat altijd dacht van de Nederlanders, beetje nat achter de oren enzo.
Sterkte iig, vooral met je Benfica familie
Benfica verloor van Kiev, dus daar zullen ze ook wel niet zoveel praatjes hebben. Mager weekje voor de Portugese clubs, al mocht het punt van Porto uit bij Atletico er zijn.