Andere buitenlandse competities

Batigoal

Well-known member
Ja, maar goed. Sporting is kampioen geworden dus die hebben hun goeie mojo voor de komende 20 jaar weer opgebruikt.
 

U.G.

Well-known member
Maar we leven nu in het nieuwe normaal brother.

Maar ik vind het leuk dat jullie op bezoek komen, jammer dat ik er niet meer bij ben. Alvast welkom !
 

U.G.

Well-known member
Er staat een vraag open in het PSV topic voor je.
Vriend!

Ok ik kom eraan. Maar je moet het zo zien jullie zijn uitgeschakeld door Benfica, ik was eigenlijk ook gewoon best teleurgesteld in PSV, jullie hebben mn grote mond hier niet kunnen indekken...maar dat is dan ook mijn schuld. Het is weer ok nu. Ik kom eraan amigo.
 

U.G.

Well-known member
Nou wie waarschijnlijk niet meedoet tegen Ajax is ons waarschijnlijk grootste talent Mendes. Die gaat volgens de berichten voor 40 miljoen naar PSG, en we mogen Sarabia lenen van ze.

Als dit waar is ; waarom doet zo'n jongen nu zoiets ? Het is maar de vraag of je daar basisspeler wordt dus mss ga je in waarde dalen. Je bent al international, en gaat CL spelen met aansluitend een landentoernooi. De kans bestaat dat je als een somebody ergens heen kan gaan over een jaar als je/ de zaakwaarnemer iets meer geduld hebt, maar in dit geval : veel succes !
 

U.G.

Well-known member
Uiteraard. Sporting was zelf allang bereid deze te verkopen, want dat is ook bijna noodzakelijk. En met de komst van Vinagre staat de vervanger al klaar. Mendes moet puur verdedigend nog veel leren, speelt altijd in een 3-5-2 opstelling en mag nu dus in een 4 mans linie gaan oefenen. Aanvallend is ie wel bijzonder sterk. Zolang Palhinha, Pote en Nunes maar nergens heengaan de komende minuten.
 

U.G.

Well-known member
Sarabia komt zeker (y) En iedereen op Mendes na blijft + 40 miljoen. Stiekem nog wel gehoopt op een spitsje, maar today was a good day.
 

Batigoal

Well-known member
De enige echt zwakke plek nog in het team van PSG is/was de linksbackpositie, dus deze jongen zal wel snel in de basis kunnen komen. Ze hadden daar Diallo en Bernat, dat zijn beiden geen hoogvliegers.
 

Abubakari

Well-known member
Zodra gevegt begint te hupsen voor een club winnen ze niet meer. HSV? 2. Liga, al jaren. PEC? Puntloos onderaan. PSV? Al jaren geen prijs van betekenis gepakt. vfl Bochum? 1 schamele zege.
gevegt is ook geen hagedis, hij is een kameleon, een ongelukskameleon.

En inderdaad, Sporting laat direct punten liggen bij de tot dan nog puntloze rode lantaarndrager. Je bent doomed U.G.
I hate to say i told you so.
En uiteraard verliest Sporting prompt thuis met 1-5 van Ajax. Het gevegt effect.

Bedankt he gevegt!😀👍
 

U.G.

Well-known member
En uiteraard verliest Sporting prompt thuis met 1-5 van Ajax. Het gevegt effect.

Bedankt he gevegt!😀👍

Als Gevegt zóveel invloed kan hebben, dan is het echt 1 gevaarlijke gozer.


Maar dat geloof ik niet, dit is gewoon wat Sporting doet. Vol gas gaan tegen Porto, en 4 dagen als een stel mietjes staan te shaken in je eerste 20 minuten van de 'o zo grote' Champions League. Gewoon mentaal niet matuur genoeg voor 'over de grenzen.'
 

Abubakari

Well-known member
Yup, dat heeft die dus kijk nou maar gewoon uit met 'm.

Terwijl ik dat altijd dacht van de Nederlanders, beetje nat achter de oren enzo.


Sterkte iig, vooral met je Benfica familie :)
Benfica verloor van Kiev, dus daar zullen ze ook wel niet zoveel praatjes hebben. Mager weekje voor de Portugese clubs, al mocht het punt van Porto uit bij Atletico er zijn.
 

U.G.

Well-known member
Yup, dat heeft die dus kijk nou maar gewoon uit met 'm.

Terwijl ik dat altijd dacht van de Nederlanders, beetje nat achter de oren enzo.


Sterkte iig, vooral met je Benfica familie :)


Nou Sporting heeft daar anders ook wel een handje van. De laatste Europese wedstrijd ( voorronde EL van vorig jaar ) werd thuis ook gewoon met 1-4 verloren van LASK. ! Alleen ik dacht misschien zijn ze nu wel wat verder, ook gezien het behaalde kampioenschap. Dat ze goed reflecteren en zich herpakken.

Ik heb dan ook serieus echt geen tijd voor onzin-rivaliteit, dat wat betreft Benfica.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Belenenses heeft zoveel coronagevallen, dat ze met 9 spelers, waaronder 2 keepers, zijn begonnen tegen Benfica. Ruststand, 0-7.
 
Bovenaan