Andere buitenlandse competities

Xisco

Member
Gefeliciteerd U.G.!

19 jaar wachten is best lang. Waren CR7 en RQ7 er eigenlijk bij in 2002 als jonge talenten? Het zal de tijd zijn geweest van Jardel, João Pinto en Paulo Bento. Ik vond João Pinto altijd zo'n grappig mannetje met die pleister op zijn neus.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: U.G.

U.G.

Well-known member
Dank je wel hombre !

Is zeker wel een lange tijd. Grappig om de interviewtjes op straat te zien van Sporting- tieners die zich dat niet meer konden herinneren, of er simpelweg nog niet waren. Ik vind het ook mooi voor de oudjes, want je weet maar nooit he...

Vijf jaar geleden was ie eigenlijk ook voor ons, maar, vanwege verzinsels her en der van een bepaalde coach die gelukkig nu wel bij de juiste club zit werd het 'm niet.

Maar ja, als deze er gewoon ingaat ben je alsnog kampioen.


Maar goed da's verleden tijd nu, ik ben benieuwd wat de komende transfermarkt gaat betekenen voor ons, en op naar volgend seizoen.
 

Xisco

Member
Ik heb het maar even opgezocht, maar die jongen van Madeira debuteerde dus het seizoen ná de titel en die gitano was er wel al bij.
 

U.G.

Well-known member
Oh vergeten te antwoorden. Dat seizoen werd Quaresma gelanceerd, hij zat toen in z'n scharenfase. En van de jonge Ronaldo hoorde ik wel geruchten. Ik weet nog dat ik dacht 'oh we hebben nu ook onze eigen Ronaldo.' Gek genoeg heb ik ze vaker samen zien spelen bij de jeugdselecties van Portugal dan bij Sporting.

De Roemeense coach destijds, Boloni, bracht ze heel langzaam. Maar goed er liepen dan nog ook ene Jardel en Pinto rond.

Joao Pinto, de neuspleister idd. Hij heeft die trend nog heel lang doorgevoerd ja.
 

Batigoal

Well-known member
Ik heb het maar even opgezocht, maar die jongen van Madeira debuteerde dus het seizoen ná de titel en die gitano was er wel al bij.

Pas dan besef je hoe lang geleden ze de vorige titel wonnen. Nog vóórdat Cristiano Ronaldo zijn profdebuut had gemaakt.
 

U.G.

Well-known member
Pas dan besef je hoe lang geleden ze de vorige titel wonnen. Nog vóórdat Cristiano Ronaldo zijn profdebuut had gemaakt.

Denk gewoon aan dat WK in Korea, dat jaar werden we dus kampioen. Waarschijnlijk bestond de voorloper van dit forum niet eens.

Maar goed speaking of which


We houden je eraan mammie !

Ik denk eerder dat ie naar PSG verkast. Het zou me wel enorm verbazen als ie bij Juve bleef.
 

Eef de Kip

Well-known member
Het zou me wel enorm verbazen als ie bij Juve bleef.
Dat lijkt mij ook bijzonder sterk, z'n grote droom is volgens mij die CL nog een keertje winnen en dat gaat 'm bij Juve voorlopig niet lukken (niemand trouwens).
Bij PSG zie ik die kans wel iets groter. Wordt wel een hoop gemanage voor Pochettino met die 3 voorin.
 

U.G.

Well-known member
Ik zie Real Mbappe nog wel wegkapen. Met dat geld kunnen ze Ronaldo en nog een ander binnenhalen. We zullen het zien.

Ik denk toch dat nog een eindtoernooi winnen, en vooral interlandtopscorer allertijden worden zijn einddoel is. CL's heeft ie wel zat toch ?
 

JMD

Well-known member
Babel maakt de 2-1 voor Galatasaray, en omdat Besiktas nog gelijk staat betekent dit dat Gala op dit moment kampioen is.
 

Forza AZ

Well-known member
Santa Clara heeft zich in Portugal geplaatst voor Europees voetbal. Daarmee zijn ze de meest westelijke club die ooit geplaatst is, aangezien Santa Clara uit de Azoren komt.
 

Batigoal

Well-known member
Santa Clara, daar ben ik ook nog weleens in het stadion geweest toen ik op de Azoren was. Is niet zo bijzonder, maar wat wel cool is is dat ze het trainingscomplex eromheen naar topspits Pedro Pauleta hebben vernoemd, die van het eiland komt. Met een - niet lijkend - beeld van de spits bij de ingang.

EDIT: Deze foto heb ik toen gemaakt:
20160524_133048.jpg
 
Bovenaan