Andere buitenlandse competities

U.G.

Well-known member
Altijd overdrijven he, het was maar 19 jaar. :)

tja afkomst verloochend zich niet, ofzo :D

Een aardig lijstje met spelers van nu die nog niet geboren waren bij de laatste keer.

Ik krijg nu wel wartaal spraakberichtjes binnen zeg, de stad is gewoon tjokvol. Ook wel bizar zo zonder publiek binnen.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Gefeliciteerd!

Ik zag die speelronde in Turkije en vraag me af hoeveel er finaal door het lint zijn gegaan :p

• Leuk
Waarderingen: U.G.

U.G.

Well-known member
Dank je wel.

De gunfactor is echt iig behoorlijk, vooral hier brengen ze het mooi met 'het Feyenoord van Portugal' of ook 'Groenwit = R'dam' ( die link had ik zelf gek genoeg nooit gelegd )

Kijken hoe dat gaat als we volgend jaar wéér kampioen worden :D

Ach ja...I feel like a million bucks.

U.G.

Well-known member
Het werd zeker weer eens tijd. Ook al hadden we de odds echt niet mee. Gezien de budgetten kan je dit gerust een wonder noemen.

Sportinguistas in Madrid ( en als ik zo hoor zijn het Spanjaarden...wist niet dat die bestonden ) hebben gisternacht een beetje heiligschennis gepleegd aan de Cibeles-fontein.

Gasten in het programma klinken ook écht pissed off :ROFLMAO:

U.G.

Well-known member
Dank je. Voor mij, m'n gezin, 2 verstokte Sportinguistas uit België en ( Benfica ) broer plus vriendin had ik volgende week al een paar dagen Zeeland ingepland voor een bijzondere essentiële viering. Ik kijk er wel naar uit.

Maar dit is pas losgaan, ik hoop dat ze nog een klein beetje feest bewaren voor me van de zomer.

Als ik vanaf minuut 6 de beelden zo bekijk lijkt het wel dat ik óf vergeten ben dat we met zovélen waren, óf hebben vele Benfiquistas het shirtje gestolen van hun Sporting-oom - die sowieso al een veel verfijndere smaak heeft en een absurd coolere gozer is - en stiekem de gelegenheid hebben aangegrepen om lekker mee te hossen.

Anyway, we zijn een hottopic. En de Spaanse AS meldt, na Marca, dat de kans dat Ronaldo bij ons volgend jaar speelt behoorlijk is. De man was wel heel betrokken bij het kampioenschap, maar ik geloof niet in zijn komst.

• Leuk
Waarderingen: PES5

U.G.

Well-known member
Oh even nog ter aanvulling, het toerisme-seizoen gaat over een paar weken van start dus er bestaat alvast even geen corona meer in Portugal.

Bovenaan