U.G.
Well-known member
Zou wel wat voor Sporting zijn om dit nog weg te geven. Voor U.G. hup Sporting!
Dat zeg je goed, je bent een volger 😀
Zou wel wat voor Sporting zijn om dit nog weg te geven. Voor U.G. hup Sporting!
In de blessuretijd in de laatste wedstrijd het nog weggeven zou wel mooi zijn.Zou wel wat voor Sporting zijn om dit nog weg te geven.
Of dat de competitie stopgezet wordt en dat ze dan willen dat onderling resultaat telt in plaats van doelsaldo, ondanks dat het altijd doelsaldo is geweest wat telde?In de blessuretijd in de laatste wedstrijd het nog weggeven zou wel mooi zijn.
Calimero 2.0 is gevonden hoor. Veel kleinzieliger worden ze niet gemaakt.In de blessuretijd in de laatste wedstrijd het nog weggeven zou wel mooi zijn.
In de blessuretijd in de laatste wedstrijd het nog weggeven zou wel mooi zijn.
Of dat de competitie stopgezet wordt en dat ze dan willen dat onderling resultaat telt in plaats van doelsaldo, ondanks dat het altijd doelsaldo is geweest wat telde?
Niks van dat al, Sporting wordt gewoon kampioen. Zijn nota bene al het hele seizoen ongeslagen, komt wel goed UG.
Eenmaal een straatvechter, altijd een straatvechter.Duurt ook lang man, zo'n kampioenschapsseizoen. Maar we gaan er echt voor moeten knokken, de laatste level van deze game wordt een uitwedstrijd in da Luz. Hopelijk zijn we dan al kampioen.
Maar, it's getting hot in here !
Ik zag het, thuis 1-1 tegen een laagvlieger, komt de spanning er te veel op te staan nu?
Eenmaal een straatvechter, altijd een straatvechter.
Jij had er allang een paar een goede muilpeer gegeven. Op zeker.Daar loopt nu voornamelijk xbox generatie rond, TT en Palhinha zijn wel strijdertjes.
Nee dan mijn generatie.
Je hebt het wel over de club van Calvin Verdonk. Dat is geen kattenpis.
Jij had er allang een paar een goede muilpeer gegeven. Op zeker.
Niets mis mee. Ik heb dus wel gelijk.Ik heb agressietrainingen gehad. Nee hoor.
Als puber veel gevochten, in PT, in NL samen met Galiciers tegen Turken. Elke week. Later nog 1 keertje gevochten op vakantie in PT. Verder heb ik nog weleens portier gestaan op de Westersingel ( m.n ), kan best wel een tikje hebben uitgedeeld, maar niet noemenswaardig.
Niets mis mee. Ik heb dus wel gelijk.
Haha, dat heb ik nooit gelooft. Met je sportschoolfetisj.Ik probeerde mezelf juist een pacifisme-etiketje op te plakken hier. jeugdzondes daar gelaten.
Sorry dat ik geen Sporting fan ben. 5-5-5 zit nog steeds heel diep in Alkmaar.Calimero 2.0 is gevonden hoor. Veel kleinzieliger worden ze niet gemaakt.
ik zag de statistieken van jullie wedstrijd tegen Belenenses, zijn zij wel over de middenlijn geweest na de 0-2?Het wordt nu wel spannend. Porto ook alles behalve overtuigend, Benfica speelt voor de titel geen rol maar strijd met Braga om de belangrijke 3de plek ( CL ). Het verschil is 7 punten met een wedstrijd meer voor Sporting, en zowel Porto als Sporting moeten nog naar Benfica en nog wat moeilijke uitwedstrijden ( waaronder Braga uit voor Sporting dit weekend ).
Ik heb er gek genoeg gezien het spelbeeld gisteren wel vertrouwen in. It's on.