Andere buitenlandse competities

Abubakari

Well-known member
In de blessuretijd in de laatste wedstrijd het nog weggeven zou wel mooi zijn.
Of dat de competitie stopgezet wordt en dat ze dan willen dat onderling resultaat telt in plaats van doelsaldo, ondanks dat het altijd doelsaldo is geweest wat telde?

Niks van dat al, Sporting wordt gewoon kampioen. Zijn nota bene al het hele seizoen ongeslagen, komt wel goed UG.
 

U.G.

Well-known member
In de blessuretijd in de laatste wedstrijd het nog weggeven zou wel mooi zijn.

Força 😆

Je doelt natuurlijk op die prachtavond. Het begon raar, ik zat ineens middenin een burgeroorlogje van Juve Leo, daar in dat oude stadionnetje. Maar wat een uitbarsting uiteindelijk. In A'dam de nacht doorgebracht...enfin, 1 lange adrenaline stoot.

De Portugese Theo Koomen's ( Perestrelo ) laatste verslaggeving trouwens, en bij die goal kwam hij uit de kast als Sportinguista. Een emotioneel momentje toen ik dat later terugzag.


..maar goed, ook dit is op z'n Sportings afgelopen.

( warning : beter ff niet naar het filmpje kijken Forza )
 
Laatst bewerkt:

U.G.

Well-known member
Of dat de competitie stopgezet wordt en dat ze dan willen dat onderling resultaat telt in plaats van doelsaldo, ondanks dat het altijd doelsaldo is geweest wat telde?

Niks van dat al, Sporting wordt gewoon kampioen. Zijn nota bene al het hele seizoen ongeslagen, komt wel goed UG.

Duurt ook lang man, zo'n kampioenschapsseizoen. Maar we gaan er echt voor moeten knokken, de laatste level van deze game wordt een uitwedstrijd in da Luz. Hopelijk zijn we dan al kampioen.

Maar, it's getting hot in here !
 

gevegt

Well-known member
Duurt ook lang man, zo'n kampioenschapsseizoen. Maar we gaan er echt voor moeten knokken, de laatste level van deze game wordt een uitwedstrijd in da Luz. Hopelijk zijn we dan al kampioen.

Maar, it's getting hot in here !
Eenmaal een straatvechter, altijd een straatvechter.
 

U.G.

Well-known member
Jij had er allang een paar een goede muilpeer gegeven. Op zeker.

Ik heb agressietrainingen gehad. Nee hoor.

Als puber veel gevochten, in PT, in NL samen met Galiciers tegen Turken. Elke week. Later nog 1 keertje gevochten op vakantie in PT. Verder heb ik nog weleens portier gestaan op de Westersingel ( m.n ), kan best wel een tikje hebben uitgedeeld, maar niet noemenswaardig.
 

gevegt

Well-known member
Ik heb agressietrainingen gehad. Nee hoor.

Als puber veel gevochten, in PT, in NL samen met Galiciers tegen Turken. Elke week. Later nog 1 keertje gevochten op vakantie in PT. Verder heb ik nog weleens portier gestaan op de Westersingel ( m.n ), kan best wel een tikje hebben uitgedeeld, maar niet noemenswaardig.
Niets mis mee. Ik heb dus wel gelijk.
 

U.G.

Well-known member
Het wordt nu wel spannend. Porto ook alles behalve overtuigend, Benfica speelt voor de titel geen rol maar strijd met Braga om de belangrijke 3de plek ( CL ). Het verschil is 7 punten met een wedstrijd meer voor Sporting, en zowel Porto als Sporting moeten nog naar Benfica en nog wat moeilijke uitwedstrijden ( waaronder Braga uit voor Sporting dit weekend ).

Ik heb er gek genoeg gezien het spelbeeld gisteren wel vertrouwen in. It's on.
 

Joost

Well-known member
Het wordt nu wel spannend. Porto ook alles behalve overtuigend, Benfica speelt voor de titel geen rol maar strijd met Braga om de belangrijke 3de plek ( CL ). Het verschil is 7 punten met een wedstrijd meer voor Sporting, en zowel Porto als Sporting moeten nog naar Benfica en nog wat moeilijke uitwedstrijden ( waaronder Braga uit voor Sporting dit weekend ).

Ik heb er gek genoeg gezien het spelbeeld gisteren wel vertrouwen in. It's on.
ik zag de statistieken van jullie wedstrijd tegen Belenenses, zijn zij wel over de middenlijn geweest na de 0-2?
 
Bovenaan