gevegt
Well-known member
Zet FOX maar aan. Dat is veel beter voor je.Na een half uur nos 1 hebben we nog geen positief verhaal over de republikeinen gehoord. Het is in ieder geval erg objectief.
Zet FOX maar aan. Dat is veel beter voor je.Na een half uur nos 1 hebben we nog geen positief verhaal over de republikeinen gehoord. Het is in ieder geval erg objectief.
CNN: .Trump wint in Kentucky, Harris wint in Vermont. Allemaal volgens verwachting.1:00
Georgia (16)
Virginia (13)
Indiana (11)*
South Carolina (9)
Kentucky (8)*
Vermont (3)
Nu alsnog de verwachte melding. Het is nu Trump 19, Harris 3.Ze zijn blijkbaar nog niet 100% overtuigt van Indiana.
Trump: 8, Harris: 3.
Dat was in Nederland ook altijd zo.Ik vind de stembussen om 6 uur dicht gaan op de belangrijkste verkiezingen om de 4 jaar echt bizar zeg
Dat zat er toch wel in? Sinds 2000 is men vrij voorzichtig geworden met dat benoemen en het was al bekend dat dit jaar spannend zou worden.Zit ik te wachten op een exitpoll, noemen ze het to close to call 🤪
CNN: Trump wint in West Virginia.1:30
Ohio (17) - senaat
North Carolina (16)
West Virginia (4)
Was ik even vergeten…Dat zat er toch wel in? Sinds 2000 is men vrij voorzichtig geworden met dat benoemen en het was al bekend dat dit jaar spannend zou worden.
CNN:2:00
Florida (30)* - senaat
Pennsylvania (19) - senaat
Illinois (19)
New Jersey (14)
Massachusetts (11)
Tennessee (11)
Maryland (10)
Missouri (10)
Alabama (9)
Connecticut (7)
Oklahoma (7)