Mario
Well-known member
Waarschijnlijk de stembureaus in Moskou.In de eerste regel van je post zeg je dat sommige bureaus al gesloten zijn. Hoe kan dat? Het is toch pas ochtend in de vs?
Waarschijnlijk de stembureaus in Moskou.In de eerste regel van je post zeg je dat sommige bureaus al gesloten zijn. Hoe kan dat? Het is toch pas ochtend in de vs?
Die beginnen nu pas. Is daar negen uur eerder...Hawaii? west-Alaska?
Die beginnen nu pas. Is daar negen uur eerder...
Het zullen idd die paar kleine bureaus zijn die om middernacht al open gingen.
Trump is kutter, dus doe Harris maar
Dat laatste heb ik inderdaad ook.O ja, je hebt gelijk.
Normaal volg ik dit allemaal op de voet trouwens, maar deze keer heb ik daar weinig zin in. Wint Trump is het kut en wint Harris is het ook kut.
Is dit cijfermatig gezien de mooiste verkiezing voor jou?Met zeven staten die er toe doen zijn er 128 verschillende scenario's mogelijk.
In 71 scenario's wint Harris en in 57* (inclusief de bovengenoemde 3) scenario's wint Trump.
* In drie scenario's eindigen beide kandidaten op 269 stemmen. We kunnen er vanuit gaan dat Trump in die gevallen zal winnen.
Ik zie liever dat verkiezingen gewonnen worden met een meerderheid van stemmen, zoals dat in de meeste andere landen gaat.Is dit cijfermatig gezien de mooiste verkiezing voor jou?
Wat gebeurt er dan als het 269 - 269 wordt?Met zeven staten die er toe doen zijn er 128 verschillende scenario's mogelijk.
In 71 scenario's wint Harris en in 57* (inclusief de bovengenoemde 3) scenario's wint Trump.
* In drie scenario's eindigen beide kandidaten op 269 stemmen. We kunnen er vanuit gaan dat Trump in die gevallen zal winnen.
30 minuten verlengen en dan elk 5 death penalty’s.Wat gebeurt er dan als het 269 - 269 wordt?
Het Huis van Afgevaardigden beslist dan wie er president wordt, met als kanttekening dat het 1 stem per staat is en niet per afgevaardigde. De senaat kiest de vice president, dus in theorie kan Trump de president en Walz VP worden.Wat gebeurt er dan als het 269 - 269 wordt?
Dat eisen de Demoserendecraten!!!Waarom gaan die zo vroeg dicht dan?
Sarcastisch wordt weleens gezegd "ze voorkomen dat er teveel mensen komen stemmen".Waarom gaan die zo vroeg dicht dan?
Volgens mij komt dat omdat alle geregistreerde kiezers gestemd hebben.Ik vind de stembussen om 6 uur dicht gaan op de belangrijkste verkiezingen om de 4 jaar echt bizar zeg