Denk het niet. De echte racisten stemmen toch wel trump (en nee, dat maakt niet alle trumpstemmers racisten), maar twijfelaars in latino groepen kunnen nu wel toch voor harris gaanJuist niet, gezien de doelgroep.
Er zijn weinig mensen die nog twijfelen tussen Harris en Trump, maar het belangrijkste voor beiden (en vooral voor Harris), is dat mensen ook daadwerkelijk op komen dagen.Denk het niet. De echte racisten stemmen toch wel trump (en nee, dat maakt niet alle trumpstemmers racisten), maar twijfelaars in latino groepen kunnen nu wel toch voor harris gaan
Klopt, maar ik had het specifiek over deze situatie. Als latinos door deze opmerking alsnog gaan stemmen, dan zal dat sneller voor Harris zijn dan voor Trump.Dat laatste is niet altijd zo las ik laatst ergens, steeds meer latino’s lijken voor trump te kiezen
Eens.Klopt, maar ik had het specifiek over deze situatie. Als latinos door deze opmerking alsnog gaan stemmen, dan zal dat sneller voor Harris zijn dan voor Trump.
Het begint toch weer te draaien.Trump gaat gewoon winnen volgende week. Harris heeft even een opleving gehad, maar is nu net zo onzichtbaar en warrig als de afgelopen 4 jaar. Haar boodschap is niet echt duidelijk, Trump overtuigd meer ook al roept hij heel veel onzin.
Die cabaretier met die 'humor' zou nog wel eens duur kunnen worden.
Inderdaad. Toont ook aan hoezeer men daar voor een persoon gaat ipv een partij. Zie je bv ook in EngelandVerbaast me dan altijd dat er op het einde vlak voor de verkiezingen nog zulke twijfelaars zijn. Ik bedoel, je hebt maar 2 smaken te kiezen en die liggen vrij ver uit elkaar. Dat lagen ze vorige maand al en ook jaren terug al.
Ja die Amerikanen zijn kei gek. Alsof je moet kiezen tussen de VVD en GL
Ik dacht dat je het in het algemeen bedoelde, maar zie nu dit:Maar dan is daar altijd nog die seniele ouwe debiel. Schijnt ook nog president te zijn, hoe is het mogelijk.
Oh. Dat is wat lastigerHet is meer kiezen tussen de VVD en rechts van de VVD (maar geen PVV)
Heb wel het idee dat de Democraten wat meer naar links getrokken zijn de afgelopen jaren. (daar ligt immers ook best wel wat electorale ruimte)Het is meer kiezen tussen de VVD en rechts van de VVD (maar geen PVV)