Amerikaanse verkiezingen 2024

Wie gaat de verkiezingen winnen?

• Donald Trump

Stemmen: 2 20,0%
  • Kamala Harris

Stemmen: 7 70,0%
  • Iemand anders

Stemmen: 1 10,0%

• Totaal aantal stemmers
    10

U.G.

Well-known member
Gewoon een slechte komiek die zijn pulp wel heel goedkoop probeert af te stemmen op dit publiek. Heeft niks te maken met Amerikaanse topkomieken, die wel degelijk bestaan in overvloed.

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Denk het niet. De echte racisten stemmen toch wel trump (en nee, dat maakt niet alle trumpstemmers racisten), maar twijfelaars in latino groepen kunnen nu wel toch voor harris gaan
Er zijn weinig mensen die nog twijfelen tussen Harris en Trump, maar het belangrijkste voor beiden (en vooral voor Harris), is dat mensen ook daadwerkelijk op komen dagen.

Dit kan Harris helpen als hierdoor net wat meer latinos hierdoor komen die anders thuis zouden blijven. Want die zullen dan voor hara stemmen.

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Dat laatste is niet altijd zo las ik laatst ergens, steeds meer latino’s lijken voor trump te kiezen
Klopt, maar ik had het specifiek over deze situatie. Als latinos door deze opmerking alsnog gaan stemmen, dan zal dat sneller voor Harris zijn dan voor Trump.

• Leuk
Waarderingen: JMD

Mario

Well-known member
Trump gaat gewoon winnen volgende week. Harris heeft even een opleving gehad, maar is nu net zo onzichtbaar en warrig als de afgelopen 4 jaar. Haar boodschap is niet echt duidelijk, Trump overtuigd meer ook al roept hij heel veel onzin.

Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
Trump gaat gewoon winnen volgende week. Harris heeft even een opleving gehad, maar is nu net zo onzichtbaar en warrig als de afgelopen 4 jaar. Haar boodschap is niet echt duidelijk, Trump overtuigd meer ook al roept hij heel veel onzin.
Het begint toch weer te draaien.

Van die 7 swing states lijken er nu 3 echt wel richting Trump te gaan: N Carolina, Arizona en Georgia. Van de 4 overige heeft Trump er dan nog 1 nodig (mits niet Nevada)
Bij de overige 4 was er de laatste dagen 1 blauw en de andere rood, waarbij die rode (Rep) uitliep. De laatste dagen loopt echter blauw uit in Michigan en de overige 3 staten (die rood waren) kruipen nu weer richting Dems. Nog wel net aan Rep, maar in een week kan nog veel gebeuren.

Die cabaretier met die 'humor' zou nog wel eens duur kunnen worden.

Batigoal

Well-known member
Verbaast me dan altijd dat er op het einde vlak voor de verkiezingen nog zulke twijfelaars zijn. Ik bedoel, je hebt maar 2 smaken te kiezen en die liggen vrij ver uit elkaar. Dat lagen ze vorige maand al en ook jaren terug al.

JMD

Well-known member
Verbaast me dan altijd dat er op het einde vlak voor de verkiezingen nog zulke twijfelaars zijn. Ik bedoel, je hebt maar 2 smaken te kiezen en die liggen vrij ver uit elkaar. Dat lagen ze vorige maand al en ook jaren terug al.
Inderdaad. Toont ook aan hoezeer men daar voor een persoon gaat ipv een partij. Zie je bv ook in Engeland

JMD

Well-known member
Blijft toch opvallend hoe slecht bepaalde mensen die zeggen 'voor democratie' en 'tegen dictaturen' te zijn niet tegen andere meningen kunnen...

JMD

Well-known member
Maar dan is daar altijd nog die seniele ouwe debiel. Schijnt ook nog president te zijn, hoe is het mogelijk.
Ik dacht dat je het in het algemeen bedoelde, maar zie nu dit:

Echt, totaal gestoord.

• Leuk
Waarderingen: erka
Bovenaan