Dat verschilt ook weer per staat. In de ene staat hebben ze wel automatische registratie, in een andere staat kun je nog op de verkiezingsdag laten registeren en in weer een andere staat moet je je van te voren registreren. Er bestaat ook zoiets als een "voorlopig stembiljet", dan moeten er achteraf nog dingen worden gecontroleerd over de geldigheid.En in de VS moet je je volgens mij ook actief registreren als kiezer elke keer, omdat je geen GBA hebt (bevolkingsregister). Als je je niet registreert kun je ook niet stemmen.
x.com
x.com
Harris doet inmiddels aan discriminatie.
Als Trump dit had voorgesteld voor 'White Men Only' en het land was te klein... (terecht)
Nadat Trump in de zomer ver voor stond door het gepruts van Biden raakte hij die voorsprong helemaal kwijt toen Harris kwam. Zij toonde aan een 'verfrissend nieuw gezicht' te zijn en stond ze voor in de polls. Inmiddels komt Amerika erachter dat Harris niet de meest slimme is, zeker als ze 1 op 1 geïnterviewd wordt valt ze genadeloos door de mand. Trump komt in de polls weer langszij. Als Trump geen fouten maakt de komende weken gaat hij winnen. Echt ongelooflijk als dat zou gebeuren, maar dat hebben de Dems dan aan zichzelf te danken. De Republikeinen komen met de zwakste kandidaat ever, en die wint in 2016, komt in 2020 heel dichtbij en gaat in 2024 naw winnen omdat de Dems geen fatsoenlijke kandidaat ertegenover stellen.
Uiteraard. Dit zal wel gepost zijn door het Trump kamp. JMD stinkt er ook inDat laatste punt op X moet toch een grap zijn?
Ik vrees van niet... Ze is zo in paniek dat ze de meest gekke dingen bedenkt.Dat laatste punt op X moet toch een grap zijn?
Het is het originele accunt van Harris...Uiteraard. Dit zal wel gepost zijn door het Trump kamp. JMD stinkt er ook in
Pure discriminatie.
Mooi helder programma hoor, ik ben om
Het is het originele accunt van Harris...