Trump is verschrikkelijk, maar die Harris is echt dom.
En dit is dan wel heel intelligent?Trump is verschrikkelijk, maar die Harris is echt dom.
Nee, maar ik ga ook niet op voor president van Amerika. Echt ongelooflijk dat zo'n land met deze twee kandidaten aankomt. Ik wil types als Clinton of Obama of als het niet anders kan Bush.En dit is dan wel heel intelligent?
Tuurlijk hebben die fouten gemaakt, maar welke politicus/president doet dat niet. Maar zijn echt van een ander kaliber dan Trump, Biden, Harris.Want dat waren zulke voorbeeldige presidenten?
Wie zegt dat hij dat wist?Trump zou trouwens 'spontaan' een potje golf hebben willen spelen. Hoe weet die schutter dat dan?
Korter...Bizar, Californië heeft "Voter ID" in alle verkiezingen verboden.
Hier voor de mensen die tijd over hebben:
Maar als niemand je ID vraagt kan je toch ook stemmen met een ander stembiljet (dat bv de buurman toegestuurd heeft gekregen)?In Californië krijgen alle kiezers hun stembiljet thuisgestuurd. Je krijgt in principe maar een stembiljet dus je kunt maar een keer stemmen.
Het probleem met een ID is dat je er wel één moet hebben. In Nederland heeft iedereen er verplicht minstens één, in de VS is dat niet zo. De meerderheid van de bevolking heeft geen paspoort. Als je dan ook geen rijbewijs hebt, dan heb je niks.Maar als niemand je ID vraagt kan je toch ook stemmen met een ander stembiljet (dat bv de buurman toegestuurd heeft gekregen)?
Oke, maar dan opnieuw: hoe toon je dan aan dat jij diegene bent die zichzelf geregistreerd heeft?En in de VS moet je je volgens mij ook actief registreren als kiezer elke keer, omdat je geen GBA hebt (bevolkingsregister). Als je je niet registreert kun je ook niet stemmen.
Oke, maar dan opnieuw: hoe toon je dan aan dat jij diegene bent die zichzelf geregistreerd heeft?
In NL heb je een stempas (te vergelijken met de registratiekaart) en als ik dan op een stembureau kom legitimeer ik me met mijn ID. Dit om te voorkomen dat ik in een ander stembureau met de kaart van mijn moeder, buurman oid ga stemmen. Hoe voorkom je dat dan?