Amerikaanse verkiezingen 2024

Wie gaat de verkiezingen winnen?

  • Donald Trump

    Stemmen: 5 29,4%
  • Joe Biden

    Stemmen: 7 41,2%
  • Iemand anders

    Stemmen: 5 29,4%

  • Totaal aantal stemmers
    17

BlauwVinger

Well-known member
E Pluribus Unum.

Ik ben gefascineerd door die kringloopwinkelstoelen, die blauwe plebsdraperiën, dat crematoriumgraniet en dat woonwagentapijtje.
 

JMD

Well-known member
Zucht, de politie/overheid heeft dan veel meer bevoegdheden.
Ja, weet ik ook.

Maar kom op, de bevoegdheid om deze mensen uit het Capitool te krijgen hebben ze nu ook...
Dus dat je dat voor 'buiten' doet, snap ik, maar het Capitool leegvegen kan nu ook.
 

erka

Well-known member
Dat kan nog niet want ze moeten eerst genoeg menskracht verzamelen. Je denkt er wel een beetje gemakkelijk over JMD.
En gewone politie kan dit niet aan.

Gebeurt trouwens nu wel, er komen zo National Guards uit diverse staten bij. Straks zal het schoonvegen wel beginnen denk ik.
 

JMD

Well-known member
Dat kan nog niet want ze moeten eerst genoeg menskracht verzamelen. Je denkt er wel een beetje gemakkelijk over JMD.
En gewone politie kan dit niet aan.

Gebeurt trouwens nu wel, er komen zo National Guards uit diverse staten bij. Straks zal het schoonvegen wel beginnen denk ik.
Dat bedoel ik. Daar hoeven ze niet voor tot 18.00 te wachten...
 

SanMark.

Well-known member
Ja, weet ik ook.

Maar kom op, de bevoegdheid om deze mensen uit het Capitool te krijgen hebben ze nu ook...
Dus dat je dat voor 'buiten' doet, snap ik, maar het Capitool leegvegen kan nu ook.
Nee maar nieuwe aanwas van buiten de plek , kun je dan met gemak tegenhouden/arresteren. Op die manier komt er dus niets bij en kun je ze allemaal 1 voor 1 oppakken.
 

JMD

Well-known member
Maar waar las jij dan dat ze tot 1800 zouden wachten?
Er werd net gedaan alsof de avondklok ging helpen dat Congres te 'ontruimen'...
Ik zeg al meerdere keren dat ik de avondklok voor buiten wel snap, maar dat het voor het Congres niks uitmaakt... Ontruimen die zooi.

1 dame neergeschoten binnen, is er slecht aan toe.
 

JMD

Well-known member
Nee maar nieuwe aanwas van buiten de plek , kun je dan met gemak tegenhouden/arresteren. Op die manier komt er dus niets bij en kun je ze allemaal 1 voor 1 oppakken.
Jep. Maar ook daar hebben ze de avondklok niet voor nodig (want men gaat echt niet wachten tot 18.00 om bovenstaand te doen). Het is wachten op de National Guard en ik hoop toch dat ze dan direct al beginnen te doenw at jij zegt.
 

JMD

Well-known member
ErEsMSaXMAUkVur
Die man op de plek van de voorzitter is dus vanaf het balkon gesprongen...
 
Bovenaan